PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    From: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Date: Sun, 19 May 2002 18:23:18 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@dial-4299.wroclaw.dialog.net.pl

    Dnia 2002-05-19 10:33, Użytkownik irek napisał:

    > wiesz co tylko jedno ci powiem nie rosmieszj mnie , to ze na polkach byl
    > tyko ocet , wszystko bylo na kartki a za papierem toaletowym trzeba bylo
    > stac kilka godzin w kolejce uwazasz za normalne?????!!!!!

    A czy ja napisałem, że to normalne? Jeżeli zaś napisałem to gdzie???

    > a to ze wiekszosc spoleczenstwa mieszka w blokowiskach pobudowanych z
    > najtanszych materialow za komuny tez uwazasz za normalne w gospodarce??

    Wtedy się budowało blokowiska z najtańszych materiałów a teraz z
    najdroższych. Ale buduje nadal (tyle, że najczęściej 4 piętrowe). I co
    ciekawe, są tacy, co chcą w nich mieszkać.
    > wiec jezeli to wszystko jest dla ciebie normalne to jestes dla mnie dziadem

    Może ja jestem dla ciebie dziadem, ale ty niewątpliwie jesteś nieukiem.
    Bo raz,
    że masz problemy z czytaniem (albo zrozumieniem tekstu który czytasz) a
    po drugie to niestety nikt cię też nie nauczył ortografii (czyli pisać
    też się nie nauczyłeś) niestety. I nie jest to tani żart, jak raczyłeś
    nazwać. To jest nieuctwo.

    > komunizm obiektywnie zrujnowal wszystkie kraja jak tego nie widzisz to

    Na obiektywizm ci się zebrało... OK.
    Ale też zbudował. Albo chociaż odbudował te państwa. I temu nie zaprzeczysz.
    > popatrz na rozwuj innych krajow na zachodzie

    Patrzę. I co widzę? Że są rzeczywiście lepiej od nas rozwinięci, nie da
    się ukryć... Ale nie powiesz mi, że w Grecji, Portugalii nie ma ludzi
    którzy żyją na takim samym poziomie jak Polacy. Co rzeczywiście nie
    zmienia faktu- maja od nas lepiej.

    > ja wiem co bedzie za rok , dwa, moze bys tylko gorzej - wszystko wali sie na
    > leb na szyje juz teraz

    OK. Porozmawiamy za rok lub dwa (zapewne się spotkamy gdzieś na grupie)
    i się przekonamy.
    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
    ---Biblia Szatana---