PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    From: "irek" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Date: Sun, 19 May 2002 10:33:27 +0200

    Użytkownik Tomasz T. Żuchniewicz <t...@m...to> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@m...to...
    > Wiesz co, doprowadzili krai do ruiny... ciekawe, a do jakiej szkoły
    > chodziłeś: miała sufit, ławki, miałeś zeszyty, ksiązki i długopisy?
    > O ile wiem, to miała, więc nie można mówić o doprowadzeniu kraju do
    > ruiny.

    wiesz co tylko jedno ci powiem nie rosmieszj mnie , to ze na polkach byl
    tyko ocet , wszystko bylo na kartki a za papierem toaletowym trzeba bylo
    stac kilka godzin w kolejce uwazasz za normalne?????!!!!!
    a to ze wiekszosc spoleczenstwa mieszka w blokowiskach pobudowanych z
    najtanszych materialow za komuny tez uwazasz za normalne w gospodarce??
    w innych krajach kazdy uwaza za blokowiska to slamsy i albo ich wcale nie ma
    albo mieszkaja tam bezdomni i kolorowi
    wiec jezeli to wszystko jest dla ciebie normalne to jestes dla mnie dziadem

    I wiesz o tym dobrze, ale wygodnie jest myśleć tak jak ty, bo
    > wtedy łatwo jest stwierdzić, że teraz to wszystko co jest złe to wina
    > tamtych (komuchów w domyśle)a nowi (buzki, krzaklewskie itp) są boscy,
    > ale niestety zastali kraj w ruinie...

    komunizm obiektywnie zrujnowal wszystkie kraja jak tego nie widzisz to
    popatrz na rozwuj innych krajow na zachodzie
    wiec najlepiej dac im druga szanse zeby dokonczyli "swojego dziela"
    a ty jak pojedziesz na zachod to beda ci sie wszyscy smiali w twarz.....
    ze jestes z kraju gdzie sztucznie podnosi sie cene waluty
    wybacz ale wszystko co sie dzieje przypomina mi stare socjalistyczne czasy

    > Nie wiem, czy czytałeś to co napisałem- ale ja tam nikogo nie
    > wychwalałem. Wiesz co, wredna ta twoja szkoła w ruinach, nie nauczyli
    > cię czytać (tylko pisać)...

    zostaw sobie tanie zarty dla siebie

    > A skąd wiesz jak będzie za te 4 lata. Jasnowidz, czy co?

    ja wiem co bedzie za rok , dwa, moze bys tylko gorzej - wszystko wali sie na
    leb na szyje juz teraz

    irek