PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS › Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
  • Data: 2005-04-26 12:49:00
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    www.e-mag.pl napisał(a):

    > Po pierwsze GAMONIU to nie wyrażaj się o kimś jak sam jesteś nie lepszy jeżeli
    > masz lepszy serwer to napisz.

    Mam lepszy serwer. :)

    > Nasz serwer stoi w Polsce dokładnie w Krakowie oparty na procesorze Petium
    > 2.8 GHz 2 Gb RAM podłączony do trzech niezależnych łączy internetowych
    > o przepustowości 100Mbit

    I dlatego macie stronę na serwerach należących do firmy Prosperita s.c.
    i z tego co widzę zlokalizowanych gdzieś w Holandii? :)

    > Sklep oparty jest na technologii osCommerce jeden z najlepszych sklepów jakie
    > widziałem.

    To ale to oznaczać może, że niewiele widziałeś. :)

    > Nie jest to sztywny szablon gdy byś był bardziej rozwinięty to byś wiedział że
    > istnieje możliwość zmiany wyglądu sklepu.
    > Widzę że ci żal tyłek ściska.

    Ej. Ja Ci naprawdę nie chcę psuć pomysłu na biznes, ale rozejrzyj się troszkę
    po rynku. Co zobaczysz? Kupę firm, które już się na tym rynku zadomowiły
    i mają się w miarę dobrze. Czym się więc Twoja firma wyróżnia?
    Na pewno nie dobrą znajomością HTMLa. Wiarygodnością też nie bardzo
    (na stronie brak wiarygodnych danych kontaktowych). Hmmm... no to może
    spamowaniem i chamstwem w sieci chcecie się wybić? Bardzo przemyślany
    biznesplan. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer