PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS › Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS TALACJA GRATIS
  • Data: 2005-04-26 15:11:59
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS TALACJA GRATIS
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawosci, bo zainteresowal mnie biznesowy poziom konwersacji.
    > Domena wykupiona kilka dni temu na niepodana osobe prywatna, na stronach
    > brak informacji o firmie ani innych danycbh poza mail.
    > Nie zwiniecie sie po miesiacu? I czy jestescie firma czy grupka hobbystow,
    > ktorzy wpadli na pomysl hostingu i moga nie przetrzymac okresu rozruchu i
    > inwestowania, przy znikomej liczbie klientow ?
    >

    > --
    > Używam programu pocztowego wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/m2/

    Witam
    witam domena wykupiona jest na osobę prywatną ponieważ osoba która się tym
    zajmowała takie dane wpisała
    Tymczasowo jest wstawiona taka strona jaka jest. Docelowo powstaje portal
    handlowy oparty na zbiorze sklepów osCommerce .
    Ponieważ cały system rejestracji nie jest jeszcze gotowy sklepy zakładamy
    ręcznie
    Również ogłoszenie w tej grupie powstało przez przypadek za co przepraszamy