PracaGrupypl.praca.szukana › Czy 35 lat dyskwalifikuje człowieka?!

  • 1. Data: 2006-01-04 18:20:23
    Temat: Czy 35 lat dyskwalifikuje człowieka?!
    Od: Janusz <j...@w...pl>

    Witam, pilnie poszukuję pracy. Jestem osobą która posiada kwalifikacje
    do prowadzenia sekretariatu, małego biura. Niestety wszędzie słyszę, że
    35 lat to już "staroć".
    Drogi pracodawco, jeżeli nie przeszkadza Ci wiek, ale chcesz mieć dobrze
    prowadzone biuro to moje CV wysyłam drogą meilową.
    u...@w...pl

  • 2. Data: 2006-01-05 09:44:51
    Temat: Re: Czy 35 lat dyskwalifikuje człowieka?!
    Od: "annwo" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Drogi pracodawco, jeżeli nie przeszkadza Ci wiek, ale chcesz mieć dobrze
    >  prowadzone biuro to moje CV wysyłam drogą meilową.

    wiek jest OK, ale sporo zalezy od tego jak wygladasz... niestety, takie realia.
    glowa do gory!

  • 3. Data: 2006-01-05 20:53:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janusz napisał(a):

    > Witam, pilnie poszukuję pracy. Jestem osobą która posiada kwalifikacje
    > do prowadzenia sekretariatu, małego biura.

    I tu chyba tkwi problem a nie w wieku...

    j.