PracaGrupypl.praca.szukana › Product/Project Manager

  • 1. Data: 2006-01-04 15:48:16
    Temat: Product/Project Manager
    Od: "mem" <m...@p...onet.pl>

    Posiadam:

    Kreatywny, otwarty umysł;
    Doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji;
    Łatwość przyswajania nowej wiedzy;
    Umiejętność pracy w zespole.

    W chwili obecnej jestem na etapie poszukiwania firmy, z którą mógłbym związać
    najbliższe lata mojej kariery zawodowej, pracując na stanowisku:
    Project/Product Manager.

    Zależy mi na:

    - podnoszeniu i doskonaleniu kwalifikacji poprzez praktykę nabywaną w trakcie
    pracy oraz szkoleń;
    - stałym poszerzaniu zakresu odpowiedzialności z możliwością późniejszego
    awansu;
    - wzroście rozwoju osobowego;
    - oraz na zdobyciu stabilnego źródła zatrudnienia, dzięki któremu będę mógł
    zrealizować tezy, zawarte w treści powyżej.

    Curriculum Vitae oraz List Motywacyjny (język polski/angielski) przesyłam
    pocztą oraz e-mail'em tylko i wyłącznie na adres firmowy.

    Kontakt e-mail: m...@p...onet.pl