PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas trwania rekrutacji.

  • 1. Data: 2005-12-01 13:54:25
    Temat: Czas trwania rekrutacji.
    Od: p...@o...pl

    Witam.
    Jak długo w Waszych przypadkach trwały procesy rekrutacji (od pierwszej
    rozmowy , informacji ).Z ilu etapów się składały ?
    Jak powinno to wyglądać modelowo? Są jakieś zasady ?
    Janek

  • 2. Data: 2005-12-01 14:29:06
    Temat: Re: Czas trwania rekrutacji.
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowy , informacji ).Z ilu etapów się składały ?
    > Jak powinno to wyglądać modelowo? Są jakieś zasady ?

    Jesli chodzi o czas od zgloszenia sie do uzyskania odzewu, nie ma zadnych.
    Rekordem szybkosci w moim przypadku byl telefon do mnie niecala godzine po
    tym, jak sie wpisalam w formularz rekrutacyjny na www, a druga skrajnoscia
    odezwanie sie po zdaje sie 3 miesiacach. Natomiast jak juz jest nawiazany
    kontakt angazujacy druga strone (tzn. nie grzecznosciowy mail z
    potwierdzeniem odebrania informacji), reszta sie zwykle rozgrywa w ciagu max
    miesiaca i brak odzewu po takim czasie od zakonczenia procedury
    rekrutacyjnej (rozmow, testow) oznacza zwykle odmowe - chyba, ze pierwszy
    kandydat sie nie sprawdzi i bylo sie nastepnym w kolejce.

    I.

  • 3. Data: 2005-12-01 16:01:37
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

> [...]
    > rozmowy , informacji ).Z ilu etapów się składały ?
    > Jak powinno to wyglądać modelowo? Są jakieś zasady ?

    telefon w ów firmy kilka miesięcy po wysłaniu do nich dokumentów, tydzień
    potem 1szy etap rekrutacji, 2 tygodnie czekania na odpowiedź, kolejny etap
    rekrutacji i kolejen 2 tygodnie na odpowiedź.

  • 4. Data: 2005-12-02 14:40:58
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Jak długo w Waszych przypadkach trwały procesy rekrutacji (od pierwszej
    > rozmowy , informacji ).Z ilu etapów się składały ?
    > Jak powinno to wyglądać modelowo? Są jakieś zasady ?

    Nie ma żadnych reguł. wszystko zależy od firmy, jej zapotrzebowania na
    pracownika, ilości zgłaszających się ludzi itp.
    U mnie rekord szybkości był taki: ok. 10.00 rozmowa, a o 15.00 telefon że
    mam tam pracę.
    Ale średnio czekałem od 2 tyg. do miesiąca na odpowiedź (pozytywną lub
    negatywną).

    Tytus

  • 5. Data: 2005-12-04 22:15:44
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    p...@o...pl napisał(a):
    > Witam.
    > Jak długo w Waszych przypadkach trwały procesy rekrutacji (od pierwszej
    > rozmowy , informacji ).Z ilu etapów się składały ?
    > Jak powinno to wyglądać modelowo? Są jakieś zasady ?

    Wszystko zależy od firmy i stanowiska - z reguły im większa firma i
    wyższe stanowisko, tym więcej etapów rekrutacyjnych i dłuższe przerwy
    między nimi...
    Mam obecnie taki przykład - firma nieduża, ale dość wysokie menedżerskie
    stanowisko - CV wysłane chyba 17 października, odpowiedź dość szybko,
    bo 19, potem 1-szy etap - 24, drugi 9 listopada, trzeci (ostatni) 28
    listopada, odpowiedzi jeszcze nie ma...
    Ale zdarzyło mi się - wysłałam CV jak w poniedziałek, we wtorek
    zaproszenie na środę, na rozmowę, w czwartek telefon, że mnie
    zatrudniają (stanowisko śrdniego szczebla w 20-kilku osobowej firmie).

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka