PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwa stanowiska w ogłoszeniu..

  • 1. Data: 2005-12-01 13:15:47
    Temat: dwa stanowiska w ogłoszeniu..
    Od: Emi <e...@c...pl>

    no właśnie... co z tym zrobić??

    Firma poszukuje osób na dwa różne stanowiska...

    Jak mam zaznaczyć w liscie motywacyjnym, że interesują mnie oba??

    czy tez nie wypada?? trzeba napisac konkretnie, że chce to albo to??

    pozdrawiam

    Emi, skołowana...
    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 2. Data: 2005-12-01 13:41:22
    Temat: Re: dwa stanowiska w ogłoszeniu..
    Od: "Rafał Bielecki" <r...@b...info>

    Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak mam zaznaczyć w liscie motywacyjnym, że interesują mnie oba??
    >
    > czy tez nie wypada?? trzeba napisac konkretnie, że chce to albo to??

    skołowana i słusznie :) dla mnie nie do przyjęcia (dosłownie) byłaby osoba
    ubiegająca się o posadę na obydwu stanowiskach. Wybierz jedno
    i sprawiaj wrażenie, że jesteś niezastąpiona, jedyna i kompetentna

    pozdrawiam i powodzenia
    R. Bielecki

  • 3. Data: 2005-12-01 13:43:04
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 01 Dec 2005 14:15:47 +0100,
    kiedy Emi rozsypal nastepujace haczki:
    > Firma poszukuje osób na dwa różne stanowiska...
    > Jak mam zaznaczyć w liscie motywacyjnym, że interesują mnie oba??
    > czy tez nie wypada?? trzeba napisac konkretnie, że chce to albo to??
    Jesli sa to dwa raczej rozne stanowiska to nie polecam aplikowania na
    obydwa... rekrutujacy moga to odebrac jakbys nie bardzo wiedziala czego
    chcesz i w czym jestes dobra (aczkolwiek z drugiej strony pracy nie
    znajduje sie w ciagu jednego dnia i zrozumiale ze czlowiek jest gotow
    pracowac na stanowisku inne niz wymazone zeby miec sie z czego utrzymac)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-12-01 13:44:58
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Rafał Bielecki napisał(a):

    > skołowana i słusznie :) dla mnie nie do przyjęcia (dosłownie) byłaby osoba
    > ubiegająca się o posadę na obydwu stanowiskach. Wybierz jedno
    > i sprawiaj wrażenie, że jesteś niezastąpiona, jedyna i kompetentna

    tego sie obawiałam...

    teraz pytanie za 100 pkt...

    na które postawić...

    z jednej strony mamy "asystentkę dyrektora", z drugiej "koordynatora
    zespołów"

    nie wymagaja doświadczenia...

    zastanawia mnie fakt co tak naprawdę robi taki koordynator??

  • 5. Data: 2005-12-01 13:53:26
    Od: "Kamil S." <k...@o...pl>

    > zastanawia mnie fakt co tak naprawdę robi taki koordynator??
    >
    > --
    > E_m_i_

    Chyba jak nazwa wskazuje koordynuje aby zespoły współpracowały ze sobą jak
    należy.

  • 6. Data: 2005-12-01 13:54:17
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    przemyśl w czym się lepiej czujesz, co jest bardziej dostosowane do twoich
    możliwości a wreszcie w czym masz lepsze doświadczenie/głębszą wiedzę
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2005-12-01 13:59:14
    Od: Emi <e...@c...pl>

    gromax napisał(a):
    > przemyśl w czym się lepiej czujesz, co jest bardziej dostosowane do twoich
    > możliwości a wreszcie w czym masz lepsze doświadczenie/głębszą wiedzę

    hm.. trzeba chyba nakreślić szerzej sprawę...

    w ogłoszeniu nie wymagaja doświadczenia...

    a ja..?? od miesiąca szukam pracy, wtedy okazało się, że muszę
    zrezygnowac ze studiów (chemia), wcześniej pracowałam jedynie w centrach
    handlowych na promocjach..

    tak wiec w przypadku obu nie mam żadnego doświdczenia/wiedzy...

  • 8. Data: 2005-12-01 14:01:48
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > zastanawia mnie fakt co tak naprawdę robi taki koordynator??

    Tzn. aplikujesz na stanowisko, o ktorym nie masz pojecia, co sie na nim
    robi? :)

    Koordynator koordynuje... lopatologicznie, zespol/y robi/a cos wymagajacego
    wspolpracy, w tym rowniez wspolpracy z zewnetrznymi wykonawcami, dogrania
    sie terminow - koordynator trzyma reke na pulsie, wie w kazdej chwili, co
    jest zrobione, co musi jeszcze byc zrobione, ustala priorytety zadan, na
    biezaco znajduje rozwiazanie kazdego problemu, mowi poszczegolnym skladowym
    zespolu, co i na kiedy maja zrobic, rozprowadza informacje i orientuje sie,
    kto jakie posiada, motywuje, negocjuje na zewnatrz, zdobywa informacje etc.
    Zaleznie od branzy, praca bardziej lub mniej pod presja czasu z mnostwem
    przygod w postaci nieoczekiwanie wystepujacych problemow, ktore trzeba
    rozwiazac przed bliskim deadline'm. Przynajmniej u mnie tak bylo, jak bylam
    koordynatorem w branzy "unijnej".

    Jesli sie wahasz miedzy wyborem miedzy asystentka a koordynatorem, to rozwaz
    roznice. Podobienstwa to koniecznosc dobrej organizacji, przytomnosci i
    solidnosci. Natomiast stanowisko koordynatora wymaga wiekszej kreatywnosci
    (czynnosci asystentki sa w miare rutynowe, koordynator musi czasem bywac
    pomyslowy) i wiekszych umiejetnosci miedzyludzkich oraz odpowrnosci na
    stres. Znacznie bardziej prawdopodobne sa tez nadgodziny. :)

    I.

  • 9. Data: 2005-12-01 14:03:26
    Od: "Kamil S." <k...@o...pl>

> [...]
    > promocjach..
    >
    > tak wiec w przypadku obu nie mam żadnego doświdczenia/wiedzy...

    Więc nie masz się czym przejmować. Jeżeli nie wymagają wykształcenia to
    ciebie przeszkolą w tym zakresie. Muszą tak zrobić bo to ich obowiązek. A
    później okaże się czy się nadajesz czy nie. Więc nie martw się tym że nie
    wiesz co z czym się je.

  • 10. Data: 2005-12-01 14:03:48
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dmmve1$cor$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > znajduje sie w ciagu jednego dnia i zrozumiale ze czlowiek jest gotow
    > pracowac na stanowisku inne niz wymazone zeby miec sie z czego utrzymac)

    Zrozumiale, ale sympatii nie budzi, bo czlowiek szukajacy jakiejkolwiek
    pracy, byle placili, to jedna z najbardziej nie lubianych przez HRow
    postaci. Chca miec odpowiednia osobe na odpowiednim miejscu, kogos, kto na
    tyle bedzie pasowal do danej pracy swoja osobowoscia i doswiadczeniem, ze
    bedzie w stanie byc w nia szczerze zaangazowany.

    I.