PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawki godzinowe dla programistow / projektantow

  • 1. Data: 2005-12-01 10:59:28
    Temat: Stawki godzinowe dla programistow / projektantow
    Od: Marco <m...@a...de>

    Nie mam zielonego pojecia, ile biora programisci / projektanci za prace
    wykonywana na zlecenie zagranicznych firm. Nie chodzi mi o stale
    zatrudnienie, lecz o umowe na czas graniczony lub na dzielo.
    Chcialbym sie zorientowac, na ile byloby dla malych niemieckich firm
    interesujace, zlecac realizacje malych i srednich projektow (od 100 do
    2000 roboczo-dni) w Polsce.

    Dla porownania, w Indiach programista zarabia 1,5 - 2 $ za godzine, a za
    jego prace jest wystawiany (przez firme w ktorej pracuje) rachunek na 30
    - 40 $. W tej cenie jest tez wliczona infrastruktura (biuro, komputer).

    Z gory dziekuje!