PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czarna lista przekrętów Avonu

  • 21. Data: 2004-12-24 12:01:17
    Temat: Re: Czarna lista przekrętów Avonu
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Piszcie o znanych wam faktach łamania prawa przez Avon.
    > Może wspólnie doprowadzimy do procesu sądowego, który
    > usunie tę paradziadowską firmę z polskiego rynku kosmetycznego.

    - przesyłanie kosmetykow, których sie nie zamawia ( a potem na własny koszt
    musisz im odsyłać, żeby Ci korektę do faktury wystawili)
    - kosmetyki policzone na fakturze, nie umieszczone w paczce
    - zalane paczki szamponami, płynami ( postepowanie konieczne - patrz punkt
    pierwszy)
    - namolne telefony tzw. Szef konsultantki: czemu nie ma zamówienia, przeciez
    podpisałam umowę i musi byc !!!

    to tak na "gorąco" mi sie przypomniało

    Aga

  • 22. Data: 2004-12-24 12:07:24
    Od: Cam <c...@g...pl>

    On 2004-12-21 18:08:59 +0100, "Immona" <c...@W...com.pl> said:

> [...]
    > czlowieka na "czarna liste", jest nieuzasadniony poza przypadkami
    > specjalistycznych dziedzin i zamknietych, "zwartych" srodowisk
    > branzowych, ktorych nie jest wiele. Wystepujaca tu czesto na ppd
    > paranoja jest bezpodstawna.

    > Zadal pytanie o "przekrety" nie mowiac, o co mu chodzi - glosne jakis
    > czas temu traktowanie konsultantek, warunki pracy w fabrykach firmy czy
    > jeszcze cos innego ("przekrety" sugeruja nieuczciwosc finansowa). Tak
    > zadane pytanie, bez uzasadnienia, podania dokladnego tematu i wlasnych
    > doswiadczen, wyglada na prymitywna nagonke i trudno je potraktowac

    Masz rację. Ja nie mam z Avonem nic wspólnego. Raz w życiu byłem w ich
    nowoczesnym biurowcu i tyle. Ale taki usenetowy "sznyt" w postaci
    powitalnego kopa w łeb mnie denerwuje niezmiernie. Wystarczy zajrzeć
    np. na forum Wyborczej. Steki inwektyw i wzajemnych przypierdalanek i
    malutko rozsądnej dyskusji.

    czas mordować karpia
    pozdrawiam
    choinkowo
    Cam

  • 23. Data: 2004-12-24 14:22:17
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pierwszy)
    > - namolne telefony tzw. Szef konsultantki: czemu nie ma zamówienia,

    Na studiach mialam za jedna z wspollokatorek w mieszkaniu studenckim
    konsultantke Avonu. Dom byl imprezowy i ona sprzedawala w czasie spotkan
    towarzyskich. Nie bylo to dorabianie na duza skale ani duze sprzedaze, ale
    nie widzialam tych telefonow z poganianiem ani nigdy sie nam nie skarzyla na
    Avon, choc reszta dziewczyn z mieszkania raczej od niej nie kupowala, ze
    wzgledu na brak zainteresowan packaniem sie. Moze to zalezy od danej
    kierowniczki. Natomiast jeszcze przed pozwem tych kierowniczek rozmawialam z
    jedna (nie jedna z tych, ktore skladaly pozew) i wychodzi na to, ze zgadza
    sie to, co pisaly potem gazety o traktowaniu "dyrektorek regionalnych" itp.

    I.

  • 24. Data: 2004-12-24 23:10:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-24, Kuroi Bonza <b...@w...pl> wrote:
    > to ja o konkretach, bo z tego watku zrobilo sie takie bleble... :-(
    > Bardzo mi sie nie podoba to, ze jakiekolwiek zamowienie z avonu
    > przychodzi, to zawsze czegos brakuje, co bedzie przyslane przy nastepnym
    > zamowieniu.
    No. Zdarza się. A zwykle jak idę do sklepu na osiedlu to nie ma mojego
    ulubionego papieru toaletowego.

    > Wyglada mi to na chamskie naciaganie, aby wysylac nastepne zamowienie.
    Wygląda mi to na chamskie naciąganie, abym przyszedł jeszcze raz do sklepu
    i kupił papier toaletowy i przy okazji coś jeszcze.

    > Teraz z Zona wkur... gdy zabraklo jakiegos mazidla ktore mialo byc na
    > prezent. Oczywiscie przyjdzie juz po nowym roku :-/
    A ja się wkur... dziś po południu, bo chciałem wysłać SMSem życzenia
    znajomemu, z którym nie zdążyłem się wcześniej spotkać. No i przez
    20 minut nie mogłem wysłać. Normalnie zacznę prowadzić czarną listę
    przekrętów mojego operatora - na dziś miałbym już całe dwa :>

    A co do Avonu. Znam osoby, które regularnie zamawiają coś z Avonu. I rzadko się
    zdarza, żeby zamówienie nie przyszło w całości. A jak już się zdarzy, to
    można zrezygnować z tego co nie przyszło, albo poczekać, aż będzie w hurtowni.
    I wcale nie trzeba składać następnego zamówienia.
    Może po prostu konsultantka, która obsługuje Twoją żonę robi ją w wała?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą

  • 25. Data: 2004-12-25 19:09:02
    Temat: Re: Czarna lista przekrętów Avonu- dluugie
    Od: PZ <p...@m...com>

    IMHO Ci wszyscy konsultanci powinni miec DG zarejestrowana, bo avon na
    nich faktury wystawia, a oni dalej sprzedaja.

    PZ

  • 26. Data: 2004-12-30 11:28:52
    Od: "Kaśka z Warszawy" <w...@p...onet.pl>

    Słyszałam,że Avon dobrał się do tajnych danych medycznych i
    przypierdala się do osób które w rodzinie mają raka piersi.
    Uważaj!Ty też możesz nie mieć pracy bo Avon rozpowszechnił wieść,że Twoja
    prababka miała raka.

  • 27. Data: 2004-12-30 14:04:55
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Kaśka z Warszawy" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypierdala się do osób które w rodzinie mają raka piersi.
    > Uważaj!Ty też możesz nie mieć pracy bo Avon rozpowszechnił wieść,że Twoja

    Ludzie, mozecie byc zli na Avon za cos tam, ale robienie takiej prymitywnej
    kampanii anty z tak beznadziejnymi tekstami jak ten moze zadzialac odwrotnie
    niz w waszych naiwnych wyobrazeniach sie spodziewacie.

    I. (nie majaca nic wspolnego z Avonem)

  • 28. Data: 2004-12-30 14:07:26
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

> [...]
    > prymitywnej kampanii anty z tak beznadziejnymi tekstami jak ten moze
    > zadzialac odwrotnie niz w waszych naiwnych wyobrazeniach sie spodziewacie.

    o, jej dobrze płacą!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 29. Data: 2004-12-30 14:20:22
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 30 gru 2004 w liście [news:cr123c$rp4$2@atlantis.news.tpi.pl]
    Michał Szeląg [l...@w...pl] napisał(a):

> [...]

    Naucz się porządnie cytować, plis.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 30. Data: 2004-12-30 14:26:02
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > o, jej dobrze płacą!

    Jakby mi placili, to, co bym napisala, wygladaloby zupelnie inaczej :)
    A Rafal ma racje: naucz sie cytowac. I postaraj sie rzadziej odpowiadac na
    posty wylacznie krotkimi, towarzyskimi komentarzami nie wnoszacymi nic
    nowego.

    I.