PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
  • Data: 2009-06-03 10:51:51
    Temat: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 10:32:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Aneks do umowy byłby mile widziany. Ale niekonieczny.

    I cofając się w czasie, do lat ubiegłego stulecia kiedy to zakłady pracy
    zatrudniające wielu pracowników odprowadzały składki "hurtem", spróbuj
    podeprzeć się taką umową o pracę z wpisanym wynagrodzeniem które nie było
    aneksowane podczas zamian wysokości wynagrodzenia - czego ZUS nie ma na
    papierze - to tego nie było. Oczywiście nie ma kto wystawić RP-7 itp itd -
    po prostu została Ci jedynie po 'tamtej firmie' umowa o pracę. Życzę
    sukcesów w obliczaniu kapitału początkowego ;P