PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
  • Data: 2009-06-03 20:12:40
    Temat: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h052ke$936$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A jeśli umowa jest na kwotę minimalną, a w międzyczasie kwota ta zostaje
    > ustawowo (rozporządzeniowo?) zwiększona, to umowy o prace na poprzednie
    > kwoty stają się nieważne?
    Ależ skąd. Rozporządzenie to akt prawny wyższego rzędu niż rzeczona umowa i
    pracodawca będzie musiał ją aneksować na wyższą kwotę. Co więcej pracownik
    nie będzie mógł się sprzeciwić, bo tym samym rezygnowałby z prawa do części
    wynagrodzenia, a tego mu nie wolno. :)))
    A w razie jednak sprzeciwu pobierania wyższego wynagrodzenia musiałby
    dokonać (pracodawca) wypowiedzenia zmieniającego warunki płacowe na wyższe.
    :))

    --
    Jotte