PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
    From: "Jurek M" <m...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Date: Wed, 3 Jun 2009 10:35:56 +0200

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w
    wiadomości

    > Nie wykluczam. Ale na podstawie artykulu mozesz tylko sie domyslac i
    > podejrzewac, ze z nimi cos nie tak (a jest na pewno skoro oferuja np
    > taka
    > place - tyle, ze jezeli ktos sie na taka place zgadza, to olewanie
    > potem
    > tej pracy, czy oszukiwanie, bo 'jaka placa - taka praca' jest troche
    > niepowazne). Natomiast wiesz na pewno, ze cos nie tak bylo ze
    > studentka

    Jeśli coś się kupy nie trzyma, to sprawa może mieć "drugie dno". ;)

    Jakoś mi się tak dziwnie kojarzy z tematem poniżej, gdzie Jackare
    wspominał o znajomym listonoszu żyjącym z napiwków.
    Pensja niska, ale dziewczyna myśli sobie "drugie tyle odłożę z
    napiwków", jak to kelnerka. A tu kicha.

    O tym nie napisano, ale być może szefostwo nie pozwalało kelnerkom na
    zachowanie napiwków, tylko wrzucanie do kasy? Całkiem prawdopodobne,
    skoro szefostwo zdolne było do obmyślenia tak absurdalnych warunków
    umowy.

    J.