PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cos o web designerach...
    Date: 07 Nov 2002 13:32:49 -0800

    "pj" <j...@p...onet.pl> writes:

    > hmm.. a wiec uwazasz ze absolwent informatyki powinien zarabiac 1300
    > brutto, wiec jakies 950 na reke ?

    JAKI absolwent, co umiejacy, czy majacy jakies doswiadczenie, jesli
    tak to w czym, jak ta rzecz poszukiwana na rynku - slowem, to ZALEZY
    OD KONKRETNEGO ABSOLWENTA.

    czasy, gdy 'czy sie stoi cz sie lezy za cos tam sie tyle-i-tyle
    nalezy, minely.

    na dzien dzisiejszy chyba nie ma takiego wyksztalcenia, ktore samo z
    siebie gwarantowaloby ci prace i odpowiedni pulap plac.

    jak ktos jest niemota, nie umie dogadac sie z ludzmi albo ma problemy
    osobowosciowe to i dyplom harvardu mu nie pomoze, nigdzie go nie
    przyjma i bedzie bezrobotny, bo odpadnie na rozmowie kwalifikacyjnej.
    (przyklad przejaskrawiony ale mam nadzieje wyjasnia, co mam na mysli).

    czy to naprawde takie skomplikowane do pojecia?
    skad tobie sie bierze przekonanie, ze papier na mur beton ma
    gwarantowac okreslona stawke?
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net