PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
  • Data: 2002-11-08 09:21:03
    Temat: Re: Cos o web designerach...
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    "pj" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Po prostu wg mnie ludzie
    > ktorzy koncza tam informatyke sa inteligentni i znaja sie na rzeczy, nie
    > chodzi mi o to ze maja papier, ale o sam fakt ze sa dobrzy.

    Tylko czy pracodawca to zauważy? Jeśli w procesie rekrutacji kandydaci
    dostaną zadania problemowe do rozwiązania, to faktycznie absolwent ma
    szansę. Ale jeśli dla przykładu pracodawca stawia na udokumentowane
    doświadczenie, to nawet dobry absolwent, który przez te kilka lat poświęcał
    się nauce, odpadnie w przedbiegach.

    slawek-