PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
  • Data: 2002-11-08 10:11:35
    Temat: Re: Cos o web designerach...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "pj" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Rozumiem o co Ci chodzi, ale mysle ze nie do konca mnie zrozumialas. Czy
    > napisalem ze PAPIER ma gwarantowac stawke? Chodzilo mi o absolwentow
    > informatyki, ktorzy sa naprawde dobrzy, i nie znalezli sie na tym kierunku

    a w jaki sposob przyszly pracodawca
    odroznia tych dobrych od tych kiepskich?

    > przypadkiem bo na wstepnych bylo 12 os na miejsce. Po prostu wg mnie ludzie
    > ktorzy koncza tam informatyke sa inteligentni i znaja sie na rzeczy, nie
    > chodzi mi o to ze maja papier, ale o sam fakt ze sa dobrzy. Oczywiscie jest

    to, ze ktos jest dobry w tym czyms co robi, to wychodzi dopiero w
    praniu czyli praktyce.
    same oceny nie znacza nic i zapewniam cie, ze w zasadzie pracodawcy
    sie tyym nie kieruja.

    sama zreszta znam panny, co pokonczyly informe na MIMUW a sa takie
    obrotne, ze same nie umieja zainstalowac se linuxa na PC albo
    wkompilowac patcha do kernela.
    i co?

    > roznica na jakiej uczelni konczy sie ta informatyke, bo sa tez takie po
    > ktorych absolwent informatyki wie niewiele w porowneniu z absolwentami
    > innych uczelni.

    nawet na najlepszej uczelni mozesz miec kogos, kto skonczyl na dobra
    ocene, a g. sam potrafi zrobic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net