PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cos o web designerach...
    Date: Thu, 7 Nov 2002 11:54:25 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "Sławomir Pucia" <s...@p...net.NOSPAM> wrote in message
    news:3dca2979@news.home.net.pl...

    > To są według ciebie niesamowite wymagania? Bez przesady, trzy technologie
    na
    > krzyż.

    Technologie moze trzy, ale produktow troche wiecej, ot chocby Oracle. Jesli
    firme stac na licencje za serwer, to stac zeby zaplacic fachowcowi, jesli
    robi to dla innej firmy, to kosi ja na konkretna kase, wiec tez stac zeby
    zaplacic specowi dzieki ktoremu zarabia. Poza tym, ilu informatykow z reka
    na sercu powie, ze zna swietnie te technologie? Ja znam ze dwoch specow od
    Oracle z wysokiej polki, i wiem ile czasu zajmuje im ta konkretna dziedzina,
    sa naprawde dobrzy, ale malo czym poza tym sie zajmuja. Wiec zeby uczciwie
    powiedziec, ze jest sie debesciakiem w tych wszystkich tematach ( nie mam tu
    na mysli 'zainstalowalem kiedys serwer'), to trzeba bylo poswiecic na to
    duza czasu i pieniedzy. A za to sie placi, a jak nie, to niech se znajda
    goscia za 1300 brutto ktory zna frontpage, bo to akurat tyle warte.
    pozdro
    /p