PracaGrupypl.praca.dyskusjeCopywriter - ile zarabia? › Re: Copywriter - ile zarabia?
  • Data: 2005-01-04 12:36:37
    Temat: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xet napisał(a):

    > to jak mozna zostac takiem COPYWRITEREM? gdzie szukac? jak zaczynac??

    hmm...
    z doświadczenia wiem że:
    wykształcenie jest przydatne, aczkolwiek nie konieczne :-)
    oczytanie, osłuchanie bardzo pomaga
    wyobraźnia się przydaje,
    znajomośc podstawowych zagadnień z negocjacji/socjotechnik/psychologii
    dobrze miec swoje portfolio :-)
    a jeszcze lepiej portfolio ze zrealizowanymi zleceniami :-)))
    tak czy siak najlepiej się wybrac do agencji i pogadać.
    agencje stosują różne sposoby zweryfikowania twoich umiejętności, z
    reguły są to zadania konkretne do wykonania typu:
    "mamy produkt. Pasta do zębów w kolorze czarnym. Proszę ułozyc hasło
    reklamowe. Medium: radio. Grupa docelowa: młodzież 14-18 lat"
    coś takiego. teraz musisz pogłowkowac w jaki sposób wstrzelić się z
    hasłem radiowym opisującym kolor (w radiu nie widać :-)
    generalnie taki tescik ma pokazac jak umiesz stosowac różnego rodzaju
    techniki, chwyty, czyli jak zbajerować klienta :-)
    Przykład wyssałem z palca, ale generalnie tak to wygląda.