PracaGrupypl.praca.dyskusjeCopywriter - ile zarabia? › Re: Copywriter - ile zarabia?
  • Data: 2005-01-04 14:51:45
    Temat: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Redakcja Artserwis.pl" <redakcja@BEZ_TEGO.artserwis.pl> napisał
    w wiadomości news:cre2kd$k2m$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości

    > do wypowiedzi ematiego dodam, ze niezlym wprowadzeniem w jezyku polskim
    > jest
    > "Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstow reklamowych"
    > Macieja Ślużyńskiego (jak dobrze poszukasz to znajdziesz go na polskich
    > grupach usenetowych ;))

    alt.pl.sztuka-reklamy - siedzi tam kilku zawodowo czynnych copywriterow, jak
    ktos chce pogadac. Ale to ciezka praca i (choc nie jestem copywriterem,
    przynajmniej nie w sensie krotkich hasel reklamowych) denerwuje mnie, jak
    ludzie uznaja ja za mila, lekka i przyjemna. Kreatywnosc przy piwie na temat
    samemu wybrany to cos zupelnie innego niz kreatywnosc na czas i na zadany
    temat, z zadana grupa docelowa - i z mierzalna skutecznoscia Twojego hasla
    :)

    I.