PracaGrupypl.praca.dyskusje › ComputerLand S.A_praca

  • 1. Data: 2002-08-13 15:35:58
    Temat: ComputerLand S.A_praca
    Od: "jo" <j...@z...pl>

    Witam,
    macie jakies doswiadczenia?
    lokalizacja: Gdansk

    pozdrawiam,

    --joa--

    j...@z...pl

  • 2. Data: 2002-08-13 15:46:29
    Temat: Re: ComputerLand S.A_praca
    Od: "Lia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo" <j...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ajb94u$gdf$1@news.supermedia.pl...
    > Witam,
    > macie jakies doswiadczenia?
    > lokalizacja: Gdansk
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > --joa--

    Mnóstwokasy w ludzi ładują - ciągl emają szkolenia, ale tez dokłądnei sa co
    jaksi czas sprawdzani testami psychologicznymi
    Generalnie nacisk n aefekty spory
    ale ludzie chwalą sobie

  • 3. Data: 2002-08-13 17:15:55
    Od: n...@p...onet.pl (noob)

    kompletna bzdura, wyzysk i kwasy miedzy ludźmi wyścig szczurów, jak wszędzie
    pzdrw

  • 4. Data: 2002-08-16 08:14:07
    Od: " " <o...@N...gazeta.pl>

    jo <j...@z...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > macie jakies doswiadczenia?
    > lokalizacja: Gdansk
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > --joa--
    >
    > j...@z...pl

    Tez slyszalem ze niezle wyzyskuja ludzi i kaza pracowac za smieszne pieniadze.
    Troche wstyd, bo to jedna z najwiekszych firm IT w Polsce wiec powinni
    swiecic przykladem. Sam szukam pracy ale do CL wole sie nie zglaszac.

  • 5. Data: 2002-08-16 12:31:51
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Troche wstyd, bo to jedna z najwiekszych firm IT w Polsce wiec powinni
    > swiecic przykladem. Sam szukam pracy ale do CL wole sie nie zglaszac.

    a to niby dlaczego (maja swiecic przykladem) ?
    nikt nie mowi, ze jest to firma najlepsza, tylko ze jedna z najwiekszych,
    wiec nie swiecic przykladem, a robic wrazenie wielkoscia powinna.

    prawda jest taka, ze te najwieksze i najbardziej znane firmy czesto mniej
    placa, gdyz i tak ludzie do niej ciagna, wlasnie z powodu ich wielkosci i
    rozreklamowania.

    M.

  • 6. Data: 2002-08-25 23:33:36
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    RACJA !!!
    > a to niby dlaczego (maja swiecic przykladem) ?
    Choćby dlatego że podobno są najprzyjaźniejszą firmą dla pracownika :))

> [...]
    > placa, gdyz i tak ludzie do niej ciagna, wlasnie z powodu ich wielkosci i
    Niestety wyzysk i robienie ludzi w bambuko w tej firmie jest powszechne od
    cienkiej kasy i obniżek przez zatrudnianie polowy ludzi na umowe o dzielo
    (bez ZUS-u i ubezpieczen) po przez informowanie Cie o tym iz za tydzien
    wyjedziesz w drugi koniec Polski ( tak przynajmniej jest w dziale TELCO - a
    wiec wlasnie w Pruszczu Gdanskim),
    Zaleta pracy tam to trafia Ci sie fajni ludzie ale oczywiscie nie wszyscy :)

  • 7. Data: 2002-08-26 08:28:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <akbr6d$1hj$2@news.tpi.pl> dragon napisał(a):

    > RACJA !!!
    > Choćby dlatego że podobno są najprzyjaźniejszą firmą dla pracownika :))

    A to nie tam w swoim czasie kazali pracownikom nosić chustki na głowach? :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2002-08-27 08:34:58
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "jo" <j...@z...pl> wrote in message news:ajb94u$gdf$1@news.supermedia.pl...
    > Witam,
    > macie jakies doswiadczenia?
    > lokalizacja: Gdansk
    >
    > pozdrawiam,

    Aktualnie planowana jest redukcja zatrudnienia w calym CLu o jakies 10-15%
    ale odbedzie sie to nie w 1 miesiac tylko jak to juz bylo w CLu na
    przestrzeni 3 miesiacy.
    Z tego co wiem to akcja juz ruszyla :)

    CU Janet,

  • 9. Data: 2002-08-31 16:11:09
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiec wlasnie w Pruszczu Gdanskim),
    > Zaleta pracy tam to trafia Ci sie fajni ludzie ale oczywiscie nie wszyscy

    to nie jest zle sa firmy w ktorym o tym ze masz jechac
    na drugi koniec Polski dowiadujesz sie dzien przed ;)

    Enif