PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęcie

  • 1. Data: 2002-08-13 12:04:37
    Temat: Zdjęcie
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Jeśli pracodawca prosi o dołączenie zdjęcia (mailem) to należy je osadzić w
    CV, czy podpiąć jako zwykły załącznik? A jeśli to drugie, to wszystko jedno
    w jakim formacie?

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 2. Data: 2002-08-13 12:27:45
    Temat: Re: Zdjęcie
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Konrad_ <y...@w...pl> wrote:
    > Jeśli pracodawca prosi o dołączenie zdjęcia (mailem) to należy je osadzić w
    > CV, czy podpiąć jako zwykły załącznik? A jeśli to drugie, to wszystko jedno
    > w jakim formacie?

    jesli CV jest w formacie txt to trudno w nim osadzic zdjecie ;-)

    mysle, ze lepiej jednak jakos osadzic zdjecie z CV zeby ktos kto to wydrukuje
    (bo zwykle tak to sie obrabia dokumenty elektroniczne :() mial Cv i zdjecie
    ,,w jednym miejscu'' a nie jako osobne swistki.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-08-14 00:15:36
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...com.pl (Roman Kubik) wrote in <ajau01$hlc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

    /ciach.../

    >jesli CV jest w formacie txt to trudno w nim osadzic zdjecie ;-)

    Jesli ktos przyslalby mi CV w postaci TXT to nawet nie chcialoby mi
    sie go czytac ;-)

    W.

  • 4. Data: 2002-08-14 12:23:08
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jesli ktos przyslalby mi CV w postaci TXT to nawet nie chcialoby mi
    > sie go czytac ;-)
    jesli w ogloszeniu (ofercie pracy) nie ma podanego wymaganego formatu,
    to jest to jedyny sensowny format...

    BTW. co jest takiego dyskwalifikujacego w txt?
    zbyt maly rozmar pliku? czy brak boldow i italicow?

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-08-14 14:10:46
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > r...@p...com.pl (Roman Kubik) wrote in
    <ajau01$hlc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

    > /ciach.../

    > Jesli ktos przyslalby mi CV w postaci TXT to nawet nie chcialoby mi
    > sie go czytac ;-)

    Z jakiego powodu?
    Osobiscie wychodze z zalozenia, ze jakikolwiek poprawny format dajacy sie
    otworzyc przy pomocy Office (MsOffice, StarOffice, OpenOffice) jest ok.

    > W.

    Pzdr, WWTK

  • 6. Data: 2002-08-15 01:08:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...com.pl (Roman Kubik) wrote in <ajdi3c$2ag$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

    /ciach.../

    >jesli w ogloszeniu (ofercie pracy) nie ma podanego wymaganego formatu,
    >to jest to jedyny sensowny format...
    >
    >BTW. co jest takiego dyskwalifikujacego w txt?
    >zbyt maly rozmar pliku? czy brak boldow i italicow?

    Naprawde niewiele jest komputerow nie umiejacych otworzyc dokumentow
    Worda. Argumentacje, iz format TXT jest najbezpieczniejszy i ze zawsze
    uda sie go otworzyc na kazdym komputerze uwazam za spalona - moim zdaniem
    Notepad jest dobry do pisania kodu HTML czy plikow readme.txt, ale nie
    profesjonalnie wygladajacych dokumentow. Nawet relatywnie stare wersje
    Worda umozliwiaja obsadzanie grafiki, stosowanie zroznociwanych krojow
    czcionki i ramek, zeby calosc wygladala jakos po ludzku (ale nie jak
    choinka...). Standardem biurowym jest Word 97/2000, czyz nie ?

    Ja tez jestem asceta - ale nie az takim :-)

    W.

  • 7. Data: 2002-08-16 08:51:56
    Od: "Darek" <d...@k...net.pl>

    Witam wszystkich

    Wychodzi na to, ze pod latarnia jest najciemniej. CV do Microsoftu (w
    Redmont)
    nalezy wysylac wylacznie jako pliki tekstowe bez znakow narodowych :)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 8. Data: 2002-08-16 09:40:09
    Od: nobody <n...@n...com>

    Darek <d...@k...net.pl> wrote:

    > Wychodzi na to, ze pod latarnia jest najciemniej. CV do Microsoftu (w
    > Redmont) > nalezy wysylac wylacznie jako pliki tekstowe bez znakow
    > narodowych :)

    do gogla tez sie wysyla txt lub html

  • 9. Data: 2002-08-16 15:44:11
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@k...net.pl (Darek) wrote in <ajiekr$pl8$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Wychodzi na to, ze pod latarnia jest najciemniej. CV do Microsoftu (w
    >Redmont) nalezy wysylac wylacznie jako pliki tekstowe bez znakow narodowych :)

    Haha... niezle. Aha, nawiazujac do tematu watku - w Kanadzie/USA nie jest
    wskazane/przyjete umieszczanie foto w CV.

    W.

  • 10. Data: 2002-08-16 15:44:41
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    n...@n...com (nobody) wrote in <ajih9p$ng9$1@sunsite.icm.edu.pl>: