PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęcie

  • 1. Data: 2002-08-13 11:42:08
    Temat: Zdjęcie
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Jeśli pracodawca prosi o przesłanie zdjęcia (mailem) to należy je osadzić w
    liście motywacyjnym, czy wrzucić jako dodatkowy załącznik? A jeśli to drugie
    to wszystko jedno w jakim formacie?

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 2. Data: 2002-08-13 12:03:50
    Temat: Re: Zdjęcie
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Konrad_" <y...@w...pl> wrote in message
    > Jeśli pracodawca prosi o przesłanie zdjęcia (mailem) to należy je osadzić
    > liście motywacyjnym, czy wrzucić jako dodatkowy załącznik? A jeśli to
    drugie

    Raczej osobno.

    > to wszystko jedno w jakim formacie?

    jpg, ew png. Zdecydowanie nie bmp (za duze) i gify (slaba jakosc zdjec).

    > Pozdrawiam,
    > Konrad_

    Pzdr, WWTK (pracodawca)

  • 3. Data: 2002-08-13 12:07:24
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    > w liście motywacyjnym, czy wrzucić jako dodatkowy załącznik? A jeśli to
    > drugie
    >
    > Raczej osobno.

    Dlaczego? W liście motywacyjnym wygląda dobrze, poza tym pracodawca 'musi'
    je zobaczyc w trakcie czytania CV. W drugim przypadku po przeczytaniu CV
    moze juz nie miec ochoty na zdjecie :P

    > jpg, ew png. Zdecydowanie nie bmp (za duze) i gify (slaba jakosc zdjec).

    Hej, hej, od kiedy gif z założenia ma słaba jakosc? To fakt, ze do zdjec
    lepiej sie nadaje jpg (zmiekcza kontury), ale gif dobrze 'zrobiony' jest nie
    do odroznienia od jpg.

    Powodzenia w znalezieniu pracy :)

    Magda P.

    --
    ...jestem, czym jestem...
    moze kiedys stane sie...kims...

    Pooki co, jestem Pookio :)

    GG 2345599

  • 4. Data: 2002-08-13 13:43:46
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad_" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli pracodawca prosi o przesłanie zdjęcia (mailem) to należy je osadzić
    > liście motywacyjnym, czy wrzucić jako dodatkowy załącznik? A jeśli to
> [...]

    Tak własciwie zastanawia mnie, po co pracodawcy moje zdjęcie. Czy na jego
    podstawie bedzie dokonywał wstępnej selekcji kandydatów?

  • 5. Data: 2002-08-13 13:54:43
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajb2hs$oap$1@news2.tpi.pl> Jakub Zysnarski napisał(a):
    > drugie
    >
    > Tak własciwie zastanawia mnie, po co pracodawcy moje zdjęcie. Czy na jego
    > podstawie bedzie dokonywał wstępnej selekcji kandydatów?

    Bingo. A po co byłoby mu w innym celu? Żeby wkleić do albumu i się potem onanizować?
    ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-08-13 17:22:07
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Pookio" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > je zobaczyc w trakcie czytania CV. W drugim przypadku po przeczytaniu CV

    Kwestia gustu. Osobiscie wolalbym to dostac osobno zeby miec wieksza pewnosc
    ze analizujac CV nie sugeruje sie zdjeciem i odwrotnie <G>

    > Hej, hej, od kiedy gif z założenia ma słaba jakosc? To fakt, ze do zdjec
    > lepiej sie nadaje jpg (zmiekcza kontury), ale gif dobrze 'zrobiony' jest
    nie
    > do odroznienia od jpg.

    Wlasnie, dobrze zrobiony. A co jesli skanujacy nie jest grafikiem? Niech
    lepiej trzyma sie jpg-ow <G>

    > Powodzenia w znalezieniu pracy :)

    Prace mam, tylko klientow brakuje ;/
    [hint hint: jak ktos ma kogos na hosting i/lub design oferuje prowizje -
    szczegoly na prv zeby nie bylo ze to spam]

    Pzdr, WWTK

  • 7. Data: 2002-08-13 23:05:30
    Temat: Odp: Zdjęcie
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    > Tak własciwie zastanawia mnie, po co pracodawcy
    > moje zdjęcie. Czy na jego podstawie bedzie
    > dokonywał wstępnej selekcji kandydatów?

    Tak, wydaje mi się, że w niektórych przypadkach również na tej podstawie.
    Aparycja jest istotna w kontakatch z klientem. Dlatego w momencie kiedy
    poszukiwana jest osoba na stanowisko np. handlowca, zdjęcie dostarcza
    dodatkowych informacji na temat przydatności kandydata. Moje zdanie na ten
    temat jest takie, że najważniejsze w takim przypadku są umiejętności
    interpersonalne, a jeszcze bardziej same efekty pracy. No, ale niestety nie
    ja dokonuję rekrutacji...

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 8. Data: 2002-08-14 09:18:17
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Bingo. A po co byłoby mu w innym celu? Żeby wkleić do albumu i się potem
    onanizować?
    > ;)
    > --
    Amerykanie mają na to odpowiedź: Photos are for Hollywood. Gdybym startował
    na modela, zdjęcie uznał bym za konieczne. Ale startując na informatyka? Czy
    liczy się to, jak wyglądam, czy co mam w głowie?

    Jakub

  • 9. Data: 2002-08-14 09:41:58
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajd7c4$1bd$1@news2.tpi.pl> Jakub Zysnarski napisał(a):
> [...]

    > na modela, zdjęcie uznał bym za konieczne. Ale startując na informatyka? Czy
    > liczy się to, jak wyglądam, czy co mam w głowie?

    Wiem, jak do tego podchodzą w USA, ale w Polsce prawo jest inne i jeśli pracodawca
    chce oceniać kandydatów pod względem urody, to ma do tego prawo. A czy to ma sens, to

    inna sprawa.

  • 10. Data: 2002-08-16 08:50:06
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > temat jest takie, że najważniejsze w takim przypadku są umiejętności
    > interpersonalne, a jeszcze bardziej same efekty pracy. No, ale niestety

    ... tylko paniusie z HR, które nie potrafią nic wiecej, poza oceną zdjęć.

    Jakub