PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch - Programista SQL - Wynagrodzenie

  • 1. Data: 2006-03-09 13:13:47
    Temat: Comarch - Programista SQL - Wynagrodzenie
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie: na jakie wynagrodzenie mozna liczyc w tej ofercie pracy:

    Programista SQL

    Wymagania:

    * Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (studenci 5 roku
    mile widziani)
    * Dobra znajomość języka SQL oraz PL/SQL
    * Znajomość zagadnień baz danych Oracle
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Umiejętność analitycznego myślenia
    * Umiejętność pracy w zespole
    * Sumienność
    * Dyspozycyjność

    Oferujemy:

    * Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
    * Interesującą i wymagającą pracę w środowisku inteligentnych i ambitnych ludzi
    * Udziału w realizacji międzynarodowych projektów
    * Pracę w przyjaznej i twórczej atmosferze
    * Możliwość elastycznego dopasowania czasu pracy

    Praca w Comarch'u.

  • 2. Data: 2006-03-09 14:07:51
    Temat: Re: Comarch - Programista SQL - Wynagrodzenie
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Mam następujące pytanie: na jakie wynagrodzenie mozna liczyc w tej ofercie pracy:

    Wartość połowy samochodu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.kszysiek.prv.pl/

  • 3. Data: 2006-03-09 15:26:02
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Wartość połowy samochodu.

    Wybacz, ale Twoja odpowiedź mało pasuje do kontekstu.
    Pasowałaby, gdyby zadał głupie pytanie o wycene projektu,
    natomiast ramy tego konkretnego ogłoszenia o pracę jasno
    definiują, że jest to wartość połowy ch**go samochodu :P
    i miejsca na negocjacje nie ma...

    papkers

  • 4. Data: 2006-03-09 15:35:45
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jeśli nie jest wymagane żadne doświadczenie, to znaczy że startujesz z samego
    dołu. W Comarchu, o ile wiem, ten dół jest dość głęboki.

  • 5. Data: 2006-03-09 15:53:21
    Od: "waldek" <a...@c...wam>

    podobno nie ma tam az tak zle, znajomy pracuje

    pzodrawiam

  • 6. Data: 2006-03-09 16:22:57
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "waldek" <a...@c...wam> napisał w wiadomości
    > podobno nie ma tam az tak zle, znajomy pracuje

    to juz lepiej poczytajcie na pracownicy.com

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-09 18:26:14
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    Michal wyklepał w wiadomości
    <news:7eec.000000eb.44102a0a@newsgate.onet.pl> co następuje:
    > Witam,
    >
    > Mam następujące pytanie: na jakie wynagrodzenie mozna liczyc w tej ofercie
    > pracy:

    Nie wymagają doświadczenia, może być student, pisanie tylko w SQL i PL/SQL
    ... Myślę, ze jak w ComArchu to ok. 1200 - 1500 zł na rękę. Raczej nie
    więcej

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 8. Data: 2006-03-09 20:54:56
    Od: jerry <j...@o...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam następujące pytanie: na jakie wynagrodzenie mozna liczyc w tej ofercie pracy:

    > Praca w Comarch'u.

    Jakie miasto Cię interesuje?

  • 9. Data: 2006-03-09 23:41:08
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    > Jakie miasto Cię interesuje?

    Kraków.

  • 10. Data: 2006-03-09 23:42:26
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    > Jeśli nie jest wymagane żadne doświadczenie, to znaczy że startujesz z samego
    > dołu. W Comarchu, o ile wiem, ten dół jest dość głęboki.
    >
    > --

    Czyli na Twoj stan wiedzy ile ten gleboki dol wynosi? 1000, 1500, 2000 zł?