PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch - Programista SQL - Wynagrodzenie

  • 11. Data: 2006-03-09 23:43:18
    Temat: Re: Comarch - Programista SQL - Wynagrodzenie
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2006-03-10 17:34:52
    Od: jerry <j...@o...pl>

    > Kraków.

    Kraków to centrala firmy. Masz większe pole do negocjacji płacowych -
    wykorzystaj to. Jeżeli nie masz doświadczenia proponuję zacząć od 1800
    zł netto. Jeżeli przypadkiem posiadasz OCA Oracle - 2 razy tyle.
    Powodzenia,

  • 13. Data: 2006-03-10 20:14:09
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    znajomi pracują i dostają od 1000 do 1500 zł za 4/5 etatu są to różne
    stanowiska, ale kwota raczej zależy od umiejętności twoich negocjacji.

  • 14. Data: 2006-03-12 21:39:15
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Dzięki za odpowiedz.
    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2006-03-12 21:41:18
    Od: m...@i...pl

    > znajomi pracują i dostają od 1000 do 1500 zł za 4/5 etatu są to różne
    > stanowiska, ale kwota raczej zależy od umiejętności twoich negocjacji.

    Czy mozesz cos wiecej napisac? Jakie sa to stanowiska (czy wlasnie
    programisci/administratorzy baz danych, czy tez inne).

    Dzieki za infomracje.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2006-03-13 20:13:38
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Czy mozesz cos wiecej napisac? Jakie sa to stanowiska (czy wlasnie
    > programisci/administratorzy baz danych, czy tez inne).

    Zwykli ... zwyczajni koderzy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2006-03-14 21:30:20
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zwykli ... zwyczajni koderzy.

    No właśnie
    Testerzy dostają od 1000 do 1200 (za 4/5 etatu)
    a koderzy od 1200 do 1500 (za 4/5 etatu)