PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grasz o staż

  • 1. Data: 2006-03-09 12:40:37
    Temat: Grasz o staż
    Od: " Rysiu z Klanu" <r...@g...pl>

    "Grasz o staż" to pic na wode. Sam brałem udział w tym przedsięwzięciu,
    diostając siędo II rundy. I jakież było moje rozczarowanie, gdy po telefonie
    od miłej pani informującej mnie, że mam czekać na dalcze informacje związane z
    przegotowaniami do rozmowy, nie odezwano się do mnie nigdy więcej. W gazecie
    zapewniano natomiast, że WSZYSCY uczestnicy II etapu zostaną zaproszeni na
    rozmowy, co zresztą w nowej edycji konkursu nadal jest podkreślane. Cóż,
    czułem się po prostu oczukany. Na stronie internetowej parę misięcy potem
    przeczytałem że konkurs został rozstrzygnięty i jakaś panna się dostałą na
    staż. Super. Czy w takiej sytuacji nie można mieć prawa do wątpliwośći czy to
    aby wszystko nie jest ustawione?? Olano mnie z góry na dół. Tak się nie
    postępuje, przydałoby się przynajmniej parę słów wyjaśnienia, zwłaszcza od
    takiej firmy jaką jest Gazeta... Wszyscy wszystkich robią w bambuko...

  • 2. Data: 2006-03-09 12:51:30
    Temat: Re: Grasz o staż
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rysiu z Klanu <r...@g...pl> wrote:

    > takiej firmy jaką jest Gazeta... Wszyscy wszystkich robią w bambuko...

    Ja tylko tak na boku - nie ma takiej firmy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2006-03-10 08:11:02
    Od: "Billy" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Człowieku!

    Dobrze wiesz o co chodzi i się czepiasz. Oczywiście, że nie ma firmy pt.
    Gazeta ale chodzi Rysiowi o to, że podpisują się pod czymś co jest do bani, i
    tyle... robiąc ludzi w przysłowiowego ch...

    No ale trzeba trochę pomyśleć zanim się coś powie, prawda:)?

    Pozdro dla Rycha. Grasz o staż to kłamstwo

  • 4. Data: 2006-03-10 10:33:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Billy porozsypywal nastepujace haczki:
    > No ale trzeba trochę pomyśleć zanim się coś powie, prawda:)?
    Trzeba sie nauczyc korzystac z newsow zanim zacznie sie wysylac posty
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-03-10 14:43:14
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    badzio wrote:

    > Trzeba sie nauczyc korzystac z newsow zanim zacznie sie wysylac posty

    Wlasnie, badzio, wlasnie... z sensem odpowiadac to cnota w usenecie
    rzadka teraz bardzo.

    --
    mgl

  • 6. Data: 2006-03-10 19:50:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Billy <b...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Pozdro dla Rycha. Grasz o staż to kłamstwo

    Zaskakujące.
    Rozdwojenie jaźni?
    A może telepatia?
    Niestety nie udało Ci się.
    NNTP-Posting-Host nie kłamie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2006-03-12 19:26:45
    Od: "Bartek" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    Dokladnie w taki sam sposób zrobili mnie 3 lata temu.
    Jak zgłosiłem się do nich z pretensjami to napisali że moje uwagi są:
    "uzasadnione- aczkolwiek nie na miejscu"---- więc są uzasadnione- czy nie na
    miejscu ?;-)))
    Grasz o staz to żenada po prostu...

    Użytkownik " Rysiu z Klanu" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dup7o5$bhj$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2006-03-12 20:46:13
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Dokladnie w taki sam sposób zrobili mnie 3 lata temu.
    > Jak zgłosiłem się do nich z pretensjami to napisali że moje uwagi są:
    > "uzasadnione- aczkolwiek nie na miejscu"

    rotfl.
    chyba musieli dlugo nad tym myslec :)