PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za czasy :( › Re: Co za czasy :(
    From: "Karol Z." <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za czasy :(
    Date: Fri, 4 Jun 2004 10:18:14 +0200

    > Czemu zrezygnowałeś? Samozatrudnienie to całkiem fajna rzecz, ja osobiście
    > zdecydowanie wolę to od pracy na etacie. Daje dużą swobodę, sam ustalasz
    > sobie czas i sposób pracy, żaden niedorobiony kierownik nie brzęczy nad
    > uchem itd. Oczywiście są też minusy, jak choćby konieczność szukania
    > klientów ale jak masz stałych zleceniodawców nie jest to aż tak uciążliwe.
    > No chyba że to "samozatrudnienie" o którym piszesz ma polegać na tym że
    > normalnie zap* na etacie a tylko sam sobie ZUS opłacasz (jak to się
    > ostatnio czasami zdarza) to wtedy rzeczywiście nie warto.

    Jak tak przeglądam posty wysłane na grupę to sobie myślę jak tym ludziom
    się w du**ch poprzewracało.
    Jedyną sensowną-moim zdaniem-wypowiedzią jest ta powyżej.

    Jeśli otworzysz własną działalność gospodarczą to przecież zyskujesz parę
    przywilejów dostępnych jedynie dla właścicieli firm!
    Rozumiem, ZUS, US, księgowi... to znacznie więcej problemów niż rozliczanie
    przez księgową w firmie.
    Policz co zyskujesz, a co tracisz.

    Poza tym: jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia w kategoriach: skończyć
    szkołę, dostać pracę i do emerytury pracować. Tymczasem te czasy już minęły.
    BEZPOWROTNIE, NA SZCZĘŚCIE! :) Bezpieczeństwo - rozumiane jako pewna praca -
    jest w chwili obecnej fikcją. Są na szczęście lepsze perspektywy.Ale to inna
    bajka.

    Następnym razem jak dadzą Ci taką propozycję to weź pod uwagę podjęcie tej
    pracy. :)

    Pozdrawiam!

    Karol