PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za czasy :( › Re: Co za czasy :(
  • Data: 2004-06-04 20:30:24
    Temat: Re: Co za czasy :(
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W tej branży 1500PLN/miesiąc to rzeczywiście skandalicznie mało i można
    > zarobić _dużo_ więcej. Oczywiście trzeba się na tym znać a nie tylko
    > posiadać papierek.

    jak pisalem w sasiednim watku, absolwent, ktory nie moze pokazac projektow,
    zrealizowanych POZA UCZELNIA, niewart jest nawet 1500 pln, niezaleznie jak
    prestizowa uczelnie skonczyl.

    Powody:
    - brak mu wiedzy, umiejetnosci i doswiadczenia = trzeba go szkolic, a
    przeszkolony zwykle "ucieknie" gdzie indziej
    - okazuje w ten sposob brak aktywnosci i samodzielnosci = poszedl na studia
    tylko dla papierka.

    --

    pozdrawiam,

    glos