PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac?

  • 1. Data: 2005-04-15 11:54:17
    Temat: Co wybrac?
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Witam
    Chcialbym sie poradzic, gdzyz zaczalem prace w jednej firmie , ale dostalem
    interesujaca oferte po 1,5 miesacu pracy w pierwszej z drugiej i zastanawiam
    sie czy nie zmienic. Pracuje teraz na umowe na okres probny (3 mies.)w innym
    miescie w zagranicznym duzym koncernie. Dostalem oferte pracy z miejscowosci
    w ktorej mieszkam w polskiej malej (56 pracownikow), ale o duzej renomie
    firmie. W obu firmach ta sama płaca 2000 brutto.

    Obecna praca
    - dojazd z domu 3h w jedna strone
    -12 godzinny system pracy (niej wiecej wyglada to tak 3 dni pracy, 2
    wolnego, 2 pracy, 3 wolnego)
    -muszę wynajmować pokój , a w przyszłości mieszkanko ( co kosztuje teraz
    mnie 300)
    +styczność z nowoczesna technologia i szkoleniami przydatnymi dla mnie nie
    tylko w tej firmie. Stycznosc tylko bo ja na codzien przy niej nie pracuje
    tylko tak dorywczo
    +jeśli mnie zatrudnią na stałe za 2 mies to mam prace prawie pewną na dłużej
    + mozliwa podwyzka po 1-1,5 roku w wysokosci 5-10% obecnego wynagrodzenia

    2Oferta pracy:
    +praca w mojej miejscowosci
    +od 7-mej do 15- tej
    +praca by byla kontynuacja mojej pracy magisterskiej tzn. napisalem prace
    dotyczaca urzadzen przy ktorych bym pracowal w tej firmie
    -urzadzenia wymienione wyzej wychodza powoli z uzycia tzn. coraz mniej się
    ich uzywa na rzecz calkiem innych
    -praktycznie brak styczności z nowoczesna technologia, ale też nie do konca,
    jesli by bylo duzo dobrych z tego powodu zamowien to i ja bym pracowal przy
    niej
    - zatrudniejnie jest po 4 umowach na czas okreslony jakos jeden na okres
    probny , pozniej 3 na okres 3 mies - czyli przez rok nie wiem czy mam prace
    na stale

    Dzieki za ewentuane podpowiedzi, uwagi itp.

  • 2. Data: 2005-04-15 13:11:56
    Temat: Re: Co wybrac?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    zgodnie z prawem obecnie 3 umowa musi byc juz na czas nieokreslony a jesli
    podpisana jest inaczej to traktuje sie ja jako podpisana na czas
    nieokreslony (niewazne co pisze na umowie)-no chyba ze firma cos kombinuje z
    jakimis aneksami przedluzajacymi itp (w tym wypadku nie wiem jak to wyglada
    prawnie)

    co do reszty sie nie wypowiadam

  • 3. Data: 2005-04-15 14:27:27
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    adni <a...@v...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Chcialbym sie poradzic [...]

    ja na twoim miejsu wybralbym jedynke i przeprowadzil sie na stale.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 4. Data: 2005-04-15 15:34:41
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Kris <k...@p...onet.pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > nieokreslony (niewazne co pisze na umowie)-no chyba ze firma cos
    > kombinuje z jakimis aneksami przedluzajacymi itp (w tym wypadku nie

    Tylko, że umowa na czas próbny nie liczy się do tego limitu 3 umów. Tak
    więc aby wszystko było dobrze to umowa na czas próbny, potem 2 na czas
    określony, a potem juz na nieokreślony.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-04-15 20:20:00
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    > ja na twoim miejsu wybralbym jedynke i przeprowadzil sie na stale.

    To nie wchodzi w rachubę na razie dla mnie, bo :
    1. nie mam kasy by się przeprowadzić
    2 to miasto jest strasznie zatłoczone
    3 jest tam okropie drogo np. ceny wszystkiego w normalnych osiedlowych
    sklepach to 1,5 ceny u mnie, mieszkania także są dużo droższe

  • 6. Data: 2005-04-16 08:48:00
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

> [...]
    > 3 jest tam okropie drogo np. ceny wszystkiego w normalnych osiedlowych
    > sklepach to 1,5 ceny u mnie, mieszkania także są dużo droższe

    Warszawa ?