PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Holandii przez Euroservices z Niemodlina

  • 1. Data: 2005-04-15 09:37:11
    Temat: Praca w Holandii przez Euroservices z Niemodlina
    Od: " dino22" <d...@g...pl>

    Pracował ktoś W Holandii przez tą firmę po październiku 2004 roku lub w tym ?
    Firma ta oszukiwała ile się dało. Miałem okazję pracować przez tą firmę 2
    razy i muszę powiedzieć że to o czym informują oni w polsce to w 90%
    oszustwo. Po przyjeździe dostaje się całkiem inną prace (o wiele gorszą niż
    ta do której się jechało) Mieszkania (niektóre) np. te w Schidam k.
    Rotterdam'u nie nadają się do mieszkania i przypominają oświęcimskie baraki.
    Kontakt z polskim pośrednikiem bardzo utrudniony, lub wogóle niemożliwy. Co
    do godzin pracy to róznie bywa. Obietnice dawane przez bióro pośerdnictwa to
    czysta bzdura. Po przyjeździe cały dzien czeka się na przed biurem na
    skierowanie do jakiegos mieszkania. W biurze wszyscy piją kawe a ludzie
    czekają na dworze z tobołkami przez cały dzień od 7 rano do nawet 18
    wieczorem. Hamstwo pracowników Euroservis w holandii to z kolei inna sprawa.
    Ostatnio nastapiły wielkie zmiany, zostali zwolnieni wszyscy polscy
    pośrednicy i zmienieni na innych. Firma straciła jeden z certyfikatów
    świadczący o wiarygodności, i jak sie nieoficjalnie dowiedziałem ma długi
    wobec wierzycieli.

    Chciałem zapytać tych którzy tam teraz pracowali, jak się w tej chwili
    sytuacja tam prezentuje :-)