PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac? › Co wybrac?
    From: "adni" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co wybrac?
    Date: Fri, 15 Apr 2005 13:54:17 +0200
    Sender: a...@v...pl@ntwklan-81-219-117-70.devs.futuro.pl

    Witam
    Chcialbym sie poradzic, gdzyz zaczalem prace w jednej firmie , ale dostalem
    interesujaca oferte po 1,5 miesacu pracy w pierwszej z drugiej i zastanawiam
    sie czy nie zmienic. Pracuje teraz na umowe na okres probny (3 mies.)w innym
    miescie w zagranicznym duzym koncernie. Dostalem oferte pracy z miejscowosci
    w ktorej mieszkam w polskiej malej (56 pracownikow), ale o duzej renomie
    firmie. W obu firmach ta sama płaca 2000 brutto.

    Obecna praca
    - dojazd z domu 3h w jedna strone
    -12 godzinny system pracy (niej wiecej wyglada to tak 3 dni pracy, 2
    wolnego, 2 pracy, 3 wolnego)
    -muszę wynajmować pokój , a w przyszłości mieszkanko ( co kosztuje teraz
    mnie 300)
    +styczność z nowoczesna technologia i szkoleniami przydatnymi dla mnie nie
    tylko w tej firmie. Stycznosc tylko bo ja na codzien przy niej nie pracuje
    tylko tak dorywczo
    +jeśli mnie zatrudnią na stałe za 2 mies to mam prace prawie pewną na dłużej
    + mozliwa podwyzka po 1-1,5 roku w wysokosci 5-10% obecnego wynagrodzenia

    2Oferta pracy:
    +praca w mojej miejscowosci
    +od 7-mej do 15- tej
    +praca by byla kontynuacja mojej pracy magisterskiej tzn. napisalem prace
    dotyczaca urzadzen przy ktorych bym pracowal w tej firmie
    -urzadzenia wymienione wyzej wychodza powoli z uzycia tzn. coraz mniej się
    ich uzywa na rzecz calkiem innych
    -praktycznie brak styczności z nowoczesna technologia, ale też nie do konca,
    jesli by bylo duzo dobrych z tego powodu zamowien to i ja bym pracowal przy
    niej
    - zatrudniejnie jest po 4 umowach na czas okreslony jakos jeden na okres
    probny , pozniej 3 na okres 3 mies - czyli przez rok nie wiem czy mam prace
    na stale

    Dzieki za ewentuane podpowiedzi, uwagi itp.