PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak pogodzić prace z nauką???

  • 1. Data: 2005-04-15 14:47:11
    Temat: jak pogodzić prace z nauką???
    Od: "asia102" <a...@o...pl>

    Jestem studentką pierwszego roku pedagogiki.Od grudnia 2004 pracuje jako
    spedytor w firmie transportowo spedycyjnej. Praca ta pochładnia bardzo dużo
    czasu i jest bardzo stresująca, dlatego mam bardzo mało czasu na naukę. Nawet
    poza pracą muszę być ciagle pod telefonem i do dyspozycji. Pracuje często po
    10 godzinn dziennie. Myśle, że dużo osób cieszyła by jaka kolwiek praca ale
    chciałabym znać opinie na moje pytanie osób które miały podobny problem lub go
    ciągle mają.

  • 2. Data: 2005-04-15 15:01:25
    Temat: Re: jak pogodzić prace z nauką???
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "asia102" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale
    > chciałabym znać opinie na moje pytanie osób które miały podobny problem
    Ja mialem. Pracowałem w systemie dziennym minimum 8- godzinnym przez całe
    niemal studia dzienne. Odliczając krótkie okresy beztroskiej freelancerki
    było bardzo ciężko pogodzić naukę i pracę.

    Szczerze się przyznam - wybralem pracę, naukę traktując jako drugorzędną.

    Kiedy po obronie moi znajomi z roku szli na piwko a potem rozsyłali przez
    rok CV, ja spokojnie wróciłem za moje kierownicze biurko.

    Dziś mam więcej doświadczenia zawodowego niż moi rówieśnicy z roku, kilka
    ciekawych jak na absolwenta stanowisk w cv i żadnych kłopotów z pracą...

    Mam też początki wrzodów i żal do samego siebie o przedwczesny start w
    wyścigu szczurów.

    No cóż, coś za coś.

    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-04-15 15:58:00
    Od: "Mobistel.pl" <n...@n...pl>

    zrobilem podobnie,
    nauka nauka ale praktyka wydaje sie duzo bardziej przydatna
    patrzac na znajomych wybor byl wlasciwy
    pozdr

  • 4. Data: 2005-04-15 16:15:09
    Od: "Yanas" <y...@o...pl>

    A ja sie nie dałem i pracowałem w systemie 4 brygadowym całe studia (7 dni
    praca, 2-3 dni wolne). 3 lata wieczorowo (tak to sie tylko nazywało, było
    ciężko).
    Od 16:00 do 21:00 codziennie była szkoła. Potem na uzupełniających
    dojeżdzanie co 2-gi weekend 300 km od chaty (a w weekendy tez pracowałem
    przeciez)

    Taki system bardzo mnie zmęczył, ale teraz mam satysfakcje ze pociągnąłem
    prace z nauką na bardzo dobrych stopniach.
    Jak sie chce to sie da. Kwestia motywacji. Dodatkowo full nocek nie
    przespanych i poranne kryzysy ale obecnie tryskam zdrowiem.
    Były problemy, nie powiem ze nie.... bo czasami nie mogłem sie z pracy
    zwolnic itp itd i czasami trza było poswiecic cały dzien jak juz byłem na
    SUM, zrobic 600 km w obydwie strony dla "widzenia sie " z profesorkiem przez
    "15 minut" w tygodniu ale rade dałem.

    Grunt to sie nie załamywac.

  • 5. Data: 2005-04-18 13:09:59
    Od: "Pati" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Jestem studentką pierwszego roku pedagogiki.Od grudnia 2004 pracuje jako
    > spedytor w firmie transportowo spedycyjnej.

    To co mnie dziwi, to totalne oderwanie twojego kierunku studiów od pracy
    którą wykonujesz. Ja od 2 roku pracowałam, ale w branży zwiazanej z moim
    kierunkiem studiów. dzięki temu bedąc teraz na 5 roku studiów w jednym
    tygodniu musiałam wybierać między trzema ofertami pracy.

    Pozdrawiam PP.