PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ? › Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    Date: Mon, 16 Jun 2003 14:51:52 +0200

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcj0er$fil$1@news.onet.pl...
    > Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    >
    > Stoie przed wyborem studiow: w gre wchodzi informatyka i elektronikai
    nadal
    > sie waham. Kto bedzie mial pewniejsza prace ?

    Nie patrz co warto tylko na to cię w miarę cieszy i bawi - zawsze łatwiej
    potem strawić taką robotę która nie nudzi. Lubisz informatykę wal śmiało w
    tym kierunku, wolisz elektronikę nawet się ne zastanawiaj.
    Ja raczej wybrałbym informatykę ale niestety kiedyś wybrałem automatykę.
    Niby robota po tym dobra bo potrzeba specjalistów. Tylko ja do automatyki
    jakoś serca nie mam i zdaję sobie sprawę iż nigdy dobrym fachowcem nie będę
    to i się nie pcham. Do dziś pluję sobie w brodę (za ten wybór) bo pracuję
    jako informatyk urzędowy ( do tego stopnia się poniżyłem aby pracować jako
    "informatyk" :) i niektórych podstaw mi z informatyki brakuje. I nie ma
    problemu można się nauczyć idzie łatwo i przyjemnie - tylko czasu brakuje
    (jestem za wydłużeniem dnia o 12 godzin).

    Pozdrawiam
    PawełW.