PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ? › Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
  • Data: 2003-06-17 12:28:41
    Temat: Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    Od: Bartosz Janowski <x...@w...great.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    db501 wrote:

    > Rynek jeszcze jakis tam jest ale dla kogos kto sie dopiero przymierza do
    > studiowania informatyki nie widze przyszlosci za 5 lat kiedy te studia
    > skonczy. Juz obecnie jest zle i bedzie coraz gorzej. Jesli ktos zna .NET
    > albo J2EE to napisanie bazy danych dla przychodni jest trywialne. Co gorsza
    > takich aplikacji nie bedzie sie pisac poniewaz wystarczy kupic i
    > zainstalowac odpowiedni modul ERP.

    Sugerujesz, ze wszystko juz zostalo napisane?

    A jak taki lekarz za te 5 lat bedzie chcial porownac zdjecia pacjeta z
    tomografii z dwoch roznych okresow w kwestii rozrostu jakiegos guza (jak
    szybko rosnie) to da rade to wykonac na aplikacji, ktora Ty wyklikasz
    dzisiaj? A jak bedzie to chcial przeslac do konsultacji ze specjalista,
    ktory jest w podrozy i ma tylko komorke(UMTS)? To bedzie wchodzil na
    strone ery i wysle EMS??
    ;->>

    Przypomina mi to twierdzenie jakiegos autorytetu z polowy wieku, ze
    maksymalne 10 komputerow bedzie potrzebnych na swiecie.

    Mozesz napisac cos o sobie? Bo z tego co tu piszesz raczej nie masz
    *zadnego* doswiadczenia w temacie ktory jest poruszany.

    --
    pozdrawiam
    Xebord