PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 07:50:16 +0000 (UTC)

    MST (m...@p...onet.pl) napisał(a):
    > Fakt. 3 dni środowisko, po 7 piszę przeciętne aplikacyjki, a po 2
    > tygodniach uczestniczę na pełnych prawach w projekcie (już dwukrotnie
    > byłem w trakcie swojego życia zawodowego do tak szybkiego
    > przyswojenia wiedzy - i w obu przypadkach się udało).

    I cóż Ci odpowiedzieć... bo przecież nie napiszę, że nie masz racji - bo
    ją masz. Na podobnej zasadzie ja również dwa razy zabrałem się za
    robienie czegoś całkiem dla mnie nowego (jeśli chodzi o środowisko) - i
    też "się udało" - projekt został skończony w terminie, produkt działał i
    działa do dziś. Ale bynajmniej po takiej jednorazowej styczności z daną
    technologią/środowiskiem nie uważam się za kogoś, kto to dobrze
    opanował - nie podjąłbym się np. napisania aplikacji dla szpitala, nie
    znając danej technologii na wylot.

    I tyle. Sprawnie poruszać się w nieznanym dla siebie środowisku można i
    po krótkim czasie jego nauki, ale nadal będzie tych 20% (ilościowo)
    nieodkrytych rzeczy, które w zależności od okoliczności mogą się okazać
    mieć ważność na poziomie 20-80%.

    --
    Bartek Raciborski / Terk
    www.raciborski.net, icq:203822, gg:700126