PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-23 11:49:19
    Temat: Re: Re: Co to są znajomości?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pollak wrote:

    > Inna sprawa, że
    > dla mentalnie bezrobotnego praca to nie zajęcie, za które dostaje się
    > pieniądze, tylko ciepły etacik najlepiej z gwarancją zatrudnienia do końca
    > życia.

    Nie zapominaj, ze etacik to takze ubezpieczenie zdrowotne (nie wiem czy
    bezrobotnego bylo by stac na operacje za kilka tysiecy zl), chorobowe,
    prawo do renty w razie wypadku/choroby i ubezpieczenie emerytalne (choc
    male, to jednak dajace jakas nadzieje na to co bedzie potem). Oprocz
    tego latwo jest tak mowic majac 25 lat - gorzej bedzie jak bedziesz mial
    ponad 40.

    Innymi slowy - patrzac z mojej strony bezrobotny wymagajacy etatu jest
    osoba majaca zdolnosc przewidywania i rozsadku. Nie obrazajac osob,
    ktore nie maja innego wyjscia jak pracowac na czarno albo godzic sie na
    gorsze warunki - pracownik tez nie jest idiota, ktory bedzie pracowal
    dla swojego szefuncia po to tylko, zeby po kilku latach dostac kopa w
    d.. i obudzic sie na ulicy. Ja wiem, ze teraz jest nadwyzka podazy nad
    popytem ale nie oznacza to, ze ludzie maja przez to stac sie wiekszymi
    idiotami.

    Flyer