PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: 21 Nov 2002 14:03:45 -0800

    "Yonnie" <r...@g...pl> writes:

    > się
    >
    > Ja nie należę do elity. Ale podział istnieje, chyba nie zaprzeczysz?
    > Myslisz, że elita traktuje człowieka "z plepsu" jak to określiłeś
    > jak równego sobie?
    > Otóż chyba nie bardzo, raczej każdy szuka towaszystwa podobnego
    > sobie i raczej nie dopuszcza ludzi stojących niżej
    > w hierarchi społecznej do siebie zbyt blisko tylko dlatego, że tamci tego
    > bardzo chcą i bardzo się starają.
    > Aby wejść "na salony" trzeba posiadać cechy wymagane przez właścicieli
    > tychże salonów, no chyba, że ktoś ma tam posprzątać....

    wiesz co? sama siebie klasyfikujesz na juz z gory przegranej pozycji.
    dzielisz swiat na elite i na plebs.

    z twojego posta wynika, ze nie uwazasz, abys do elity nalezala - i co
    gorsze - kiedykolwiek mogla sie tam dostac.

    samospelniajaca sie przepowiednia. jeszcze zanim cokolwiek sprobojesz,
    to juz masz znakomite usprawiedliwienie na to, ze nie warto probowac.

    a zastanawialas sie kiedys, jak ten zaklety krag przelamac?
    zastanawialas sie, ze mozeby dobrze bylo ulozyc sobie plan i kroczek
    po kroczku go realizowac?

    wybacz, ale polska to nie jest wielka brytania z osiemnastego wieku,
    gdzie trzeba bylo miec koneksje zeby wejsc na salony.
    to nawet nie jest usa z lat szescdziesiatych, z ich dyskryminacja
    rasowa.

    dojscie nawet do "bogatych" czy 'elit' mozna sobie znalezc - ale
    trzeba zaczac POZYTYWNIE na to patrzec i planowac, a nie powtarzac w
    kolko, ze i tak nie ma co probowac bo sie nie uda.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net