PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Re: Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 23:28:54
    Temat: Re: Re: Re: Co to są znajomości?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > hm.. sugerujesz mi wpisanie wszystkiego, tyle tylko że mam kilka
    > zainteresowań poza zawodowych i na tym polu odniosłem sukcesy, ale nie
    > zaznaczam tego w CV. Ok, tylko że mam obawy jeśli to wpiszę, (bo bez tego
    > osoby które czytają moje CV dziwią się dlaczego nie potrafię pracy znaleźć)

    nie wiesz co im powiedziec?
    mowisz, ze szukasz LEPSZEJ pracy, ktoraby spelniala twoje wymagania i
    oczekiwania, a wiadomo ze takiej pracy sie nie znajduje od reki i od
    zaraz.

    > to uznali by mnie poprostu za oszusta, który wpisuje w CV co mu ślina na
    > język przyniesie. Do tego dochodzi jeszcze problem tego że polscy pracodawcy

    dlaczego za oszusta? jesli rzczywiscie umiesz robic to, co wpisales,
    to jaki problem przekonac kogos do tego?
    jesli komukolwiek przyjdzie zamiar cie sprawdzic - chyba nie powinno
    byc problemow, prawda?

    a jesli sie ciebie zapytaja po co wlasciwie to wpisales - to mowisz,
    ze chciales dac do zrozumienia, iz nie jestes osoba z zamknietym
    umyslem, ze masz rozne zainteresowania i jestes w stanie robic rozne
    rzeczy.
    ze masz szeroki horyzonty etc. itd. i ze sobie umiesz poradzic.

    oczywiscie, nie kazdy pracodawca moze to odebrac tak samo, dlatego
    zanim poslesz CV (szczegolnie do duzej firmy) warto zorientowac sie,
    jaki rodzaj CV preferuja.
    np. standand jest inny w europie i usa, i jesli startujesz do filii
    jakiejs firmy zagranicznej, lepiej sie wywiedziec i zrobic w ostatniej
    chwili korekte.

    > nie czytają dokładnie CV, bo jak mają ich setki to na rekrutację musieliby
    > poświecić cały miesiąc. Inaczej jest w Stanach, tak jak kiedyą napisałaś, że

    dlatego najlepiej dostarczyc swoje CV poprzez referencje, tzn. dac to
    znajomemu-znajomego etc.

    w ten sposob zwiekszasz swoje szanse - ze twoje cv nie poleci do
    kosza, a zostanie chociaz przeczytane.

    > wysyłasz CV, jesteś zapraszana na interview a potem idziesz do pracy ( tam
    > moze jest 10 na 1 stanowisko u nas chyba 300). U nas taki tok rekrutacji już

    jest lepiej, owszem, ale tez najlepsza droga do dostania najlepszej
    pracy to przez referencje.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net