PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 22:21:27
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Yonnie" <r...@g...pl> writes:

    > Jeszcze nie słyszałam o takim zdarzeniu, aby sprzataczkę polecać
    > zaprzyjaźnionej firmie w charakterze asystentki, choć jest to mozliwe.

    to ja ci podam przyklad moj wlasny. ciut inny, ale zblizony.
    na studiach cierpiac na niedobor ciezki kasy zalapalam sie do pracy
    jako sprzataczka w knajpie.
    mycie kibli i cudzych rzygowin. przez 3 miesiace nie mogli nikogo
    znalezc, bo to byla uwlaczajaca praca.

    ja zacisnelam zeby i doszlam do wniosku, ze lepiej myc kible i dostac
    pare groszy, niz siedziec w domu i patrzec sie tepo w sciane i
    powtarzac mantre, ze nie mam pieniedzy, nie mam pracy, nie mam
    znajomosci i dupa.

    codziennie spotykalam sie z wlascicielem knajpy, ktory przychodzil o
    tej samej godzinie co ja, podliczal kase etc.
    jak juz posprzatalam to czasami siadywalam sobie z nim przy jednym
    piwku i gadalismy. po jakims czasie odeszla im barmanka. wlasciciel
    zaproponowal mi jej zastapienie. pracowalam wiec przez pare miesiecy
    jako barmanka. I SWIETNIE - cala kupa roznych ludzi sie przez knajpe
    przewijala, a ja nie unikalam z nimi rozmow. staralam sie byc mila i
    serdeczna i do kazdego zagadnac.

    no i po jakims czasie poznalam w ten sposob redaktora z jednej z
    loklanych gazet. zgadalismy sie i od slowa do slowa zaproponowal,
    zebym czasami pisala rozne kawalki do ich gazety.

    mozna? mozna.
    ale trzeba byc cierpliwym i uparcie dazyc do celu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net