PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Yonnie" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 13:20:34 +0100

    > Strasznie dychotomiczny podział: my - plebs, oni - elita. Elita zaczyna
    się
    > na kierowniku działu czy wyżej/niżej?

    Ja nie należę do elity. Ale podział istnieje, chyba nie zaprzeczysz?
    Myslisz, że elita traktuje człowieka "z plepsu" jak to określiłeś
    jak równego sobie?
    Otóż chyba nie bardzo, raczej każdy szuka towaszystwa podobnego
    sobie i raczej nie dopuszcza ludzi stojących niżej
    w hierarchi społecznej do siebie zbyt blisko tylko dlatego, że tamci tego
    bardzo chcą i bardzo się starają.
    Aby wejść "na salony" trzeba posiadać cechy wymagane przez właścicieli
    tychże salonów, no chyba, że ktoś ma tam posprzątać....

    R.