PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    From: "joik" <j...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Date: Thu, 8 May 2003 13:18:01 +0200

    Witam,
    wnioskuje ze nie zartujesz, chociaz do pewnego momentu tak mi sie wydawalo !
    Uwazam, ze z nieskonczeniem szkoly sredniej (jak dobrze rozumeim zostal Ci
    jeszcze rok) to juz ostre przegiecie!! Tak dla mnie! Pieniadze, praca,
    kariera - skoro to Cie tak kreci i tak szybko i z rozmachem chcesz wejsc w
    "dorosle zycie" (zwal jak zwal, chodzi o zarabianie wydawanie i comiesieczne
    utrzymywanie sie za swoje), to dziwie sie, ze nie chcesz miec papierow na
    swoje wyksztalcenie! Chocby tak dla siebie, dla swojej satysfakcji !! A
    trzeba rowniez miec na uwadze, ze dla osob trzecich nie bedzie to bez
    znaczenia - czy? i jaka? szkole ukonczyles!

    Moj znajomy ma mala firme, robi rozne, rozniaste projekty w Cad'zie,
    czesto-gesto zdarza sie ze klienci zwracaja sie do niego Panie Inzynierze,
    od tak, sami z siebie. Zaden z niego inzynier, skonczyl technikum i
    niewstydzi sie tego, dlatego poprawia ich i zwraca uwage ze nie jest
    inzynierem. Wiesz jaka jest ich reakcja w 60%? "Nie !? To jakie ma
    kwalifikacje do wykonania MOJEGO projektu?" i tym podobne hasla. A facet ma
    big doswiadczenie bo robi takie projekty od hoo hooo i ma tego naprawde duzo
    na swoim koncie! Przykre, ale prawdziwe.

    Pozdrawiam : )

    joik