PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-10-02 12:04:07
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: " Shreek" <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dhool3.134.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Niestety wiedza ludzi na temat ubezpieczeń jest niewielka, a znając choćby
    > kilka
    > podstawowych zasad można się łatwiej odnaleźć w tej dość skomplikowanej
    > materii.

    Aaa, no to jeśli chodzi o obalanie mitów to proszę bardzo bo fakt faktem,
    wiedza przeciętnego człowieka jest na ten temat znikoma.

    Ja tam zawsze lubię porównać ubezpieczenie na życie i NNW z samochodowym
    AC - tutaj już ludzie się przyzwyczaili, że nawet jeśli będą płacić 10lat
    składki AC a samochodu nie rozbiją a pozbędą się go ze starości to nikt im
    za te składki nie kupi nowego.
    I to jest proste.
    Niestety TU w swojej pazerności gromadzenia jak największej ilości kasy
    zaczęły kombinować z dokładaniem do polis jakiś niejasnych funduszy itp. co
    niestety wpłynęło negatywnie na wizerunek ubezpieczeń osobowych.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311