PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-10-02 13:50:08
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sławomir Szyszło [Sun, 02 Oct 2005 15:22:35 +0200]:

    > Wiesz, niektórzy mają rodzinę...

    Rodzinie to ja wole jednak (jak juz musze :>) zostawic aktywa,
    ktore na siebie pracuja, a nie pasywa w postaci ubezpieczenia.
    Jakos mi to sie tak z logika kloci jednak: pakowac przez ilestam
    lat pieniadze w skladki, zeby na koniec dostac tylko gotowke
    w postaci jednorazowej? Znam lepsze inwestycje...

    Kira