PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-10-02 13:15:15
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sławomir Szyszło [Sun, 02 Oct 2005 15:12:28 +0200]:

    > Ubezpieczenie okazuje się potrzebne zwykle już po fakcie. :>

    W przypadku ubezpieczen na zycie, to dotyczy to chyba tylko
    tych wierzacych w zycie pozagrobowe... ;)

    > Znaczy, że samochodu nie masz. ;)

    Nie mam. Cyklista jestem przeciez, nie zauwazyles? ;)
    Nie kupuje z premedytacja zreszta. Za leniwa jestem, za 2-3 lata
    mialabym tylek jak szafa trzydrzwiowa ;> a ta wizja mnie jakos
    nie bawi. Taksowki i wypozyczalnie jeszcze istnieja, wiec jak juz
    faktycznie potrzebny jest samochod to sie korzysta i juz.

    Kira