PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Tue, 02 Sep 2003 21:01:03 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "przemo77" <p...@i...pl> writes:

    > Witam
    > Mam taki problem. Z poprzedniej firmy zwolnilem sie sam, bo nastapil
    > konflikt z nierealnymi wymaganiami pracodawcy co do mojej osoby i zakresu
    > prac. Po prost nie wytrzymalem z idiota i walnelem wypowiedzenie. Na
    > rozmowach zawsze pada pytanie "czemu pan sie zwolnil z poprzedniej firmy". Z

    Powiedz, ze pracodawca zmienil Ci zakres obowiazkow, a Ty sie na nowe
    nie zgodziles w ramach tej samej placy ;)

    wyjdzie z tego, ze w kasze sobie nie dajesz dmuchac i znasz swoja
    wartosc, za byle ochlap nie zwykles pracowac, co przy Twoich wysokich
    kwalifikacjach jest logiczne.

    mozesz tez powiedziec, ze zmienil Ci sie szef i jego styl zarzadzania
    Ci nie odpowiadal.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net