PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Date: Wed, 4 Aug 2004 11:53:43 +0200

    > czy nie chcialbys miec asystentki do dzialu "piekarzy" ze znajomoscia
    tego,
    > co to jest pieczywo francuskie, włoskie (i ajkie tam jeszcze są)
    > - nie po to, by sama je piekła i byłą w tym sepcem, ale po to, by
    > orientowała się, o co w firmie chodzi, czym zajmuje się taki dział
    etc....?

    To sie nazywa ogolna orientacja, ktora nabywa inteligentny czlowiek
    pracujac. Nie jestem w stanie zrozumiec (niestety) po co asystentka ma
    orientowac sie czym zajmuje sie programista w jej firmie. Przeciez to jest
    bez sensu. Idac tym tokiem myslenia, ja w swoim CV powinienem wpisac
    conajmniej 20 stron swoich umiejetnosci: orientuje sie w wielu sprawach, ale
    to nie jest ZADNA WIEDZA - moge ja nabyc w 3 dni pracy w nowej firmie.

    > wydaje mi sie (cytująca nie przytoczyłą całego ogłoszenia, a z niego
    raczej
    > nie wynikało, że potrzebują _specjalisty_ w tamtych zagadnieniach), że w
    tym
    > ogłoszeniu chodziło o to samo:
    > czyli o to, żeby asystentka nie była "zielona" w tych zagadnieniach..
    > jeśli ktoś jej powie: że ma posegregować jakieś dokumenty, to żeby się nie
    > przestraszyła jakąś "chińszczyzną", tylko, żeby wiedziała, o co chodzi i
    > komu "coś tam" przekazać etc....

    Dokumenty trafiajace na biurka sekretarek nie sa pisane chinszczyzna, tylko
    po polsku. Chyba nie myslisz, ze sekretarki zajmuja sie segregowaniem i
    utrzymywaniem dokumentacji technicznej.

    > to samo tyczy chyba wszystkich tego typu ogłoszeń (asystenckich) - żeby
    > asystentka wiedziała, czym zajmuje się jej dział... nie?
    > wydaje mi sie to zrozumiałe i nie widzę w tym nic dziwnego.

    Dalej twierdze, ze to idiotyzm. Jej dzial zajmuje sie programowaniem.
    Programowaniem np. systemu robiacego to i to. I ona to wie, bo tam pracuje.
    Wie co dzial robi, ale NA BOGA co ja obchodzi JAK oni to robia.

    Tomek