PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co mi grozi za rezygnacje ze stażu !!!!

  • 1. Data: 2003-07-23 18:37:52
    Temat: Co mi grozi za rezygnacje ze stażu !!!!
    Od: "Wojtek R." <l...@w...pl>

    Jestem w kropce. Chcę podjąć staż ale umowa jest na 1 rok. Niestety za marne
    pieniądze (a nawet gorzej ). Jakie poniosę konsekwencje gdy z niego
    zrezygnuję po np. 3 miesiącach ?

  • 2. Data: 2003-07-23 20:03:38
    Temat: Re: Co mi grozi za rezygnacje ze stażu !!!!
    Od: " Student X" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek R."...
    > Jestem w kropce. Chcę podjąć staż ale umowa jest na 1 rok. Niestety za
    marne
    > pieniądze (a nawet gorzej ). Jakie poniosę konsekwencje gdy z niego
    > zrezygnuję po np. 3 miesiącach ?

    Jeżeli środki na staż pochodzą z Urzędu Pracy, to prawdopodobnie będziesz
    musiał zwrócić wszystkie koszty:-( Możesz "zrezygnować" ze stażu (moim
    zdaniem) bez konsekwencji (finansowych), gdy:
    a) znajdziesz pracę
    b) zostaniesz zwolniony przez pracodawcę
    c) więcej warunków nie znam, co oznacza, że ich nie ma:-)

    Pozdrawiam S.X

  • 3. Data: 2003-07-23 20:17:51
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > a) znajdziesz pracę
    > b) zostaniesz zwolniony przez pracodawcę
    > c) więcej warunków nie znam, co oznacza, że ich nie ma:-)

    pracodawcy ciezko zwolnic taka osobe, bo ona nie pracuje ;)
    ale jeszcze wyjsciem jest podjecie nauki w systemie dziennym

    Jean