PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to za ogłoszenie

  • 1. Data: 2003-07-23 18:26:24
    Temat: Co to za ogłoszenie
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Z praca.oferowana

    Poszukuję zdolnego grafika komputerowego.
    Próbki swoich prac (w postaci linków lub załącznika do 500kB) o tematyce
    rozrywkowej

    Co znaczy według was o tematyce rozrywkowej ?
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 2. Data: 2003-07-23 20:30:29
    Temat: Re: Co to za ogłoszenie
    Od: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>

    czesc

    > Poszukuję zdolnego grafika komputerowego.
    > Próbki swoich prac (w postaci linków lub załącznika do 500kB) o tematyce
    > rozrywkowej
    >
    > Co znaczy według was o tematyce rozrywkowej ?

    Wedlug mnie moze byc wszystko :))

    moj kolejny ulubiony typ ogloszen to ogloszenia firm HR typu:

    >poszukuje dla swojego Klienta, lidera w swojej branży,
    >kandydatów do pracy na stanowisku:

    >Doradca Klienta - Przedstawiciel Handlowy

    >Wymagania:
    >- wykształcenie średnie,
    >- doświadczenie w sprzedaży,
    >- komunikatywność i umiejętności interpersonale,
    >- "otwarta" postawa,
    >- znajomość podstaw obsługi komputera.

    >Wybranym kandydatom oferujemy:
    >- szkolenie produktowe,
    >- po okresie próbnym umowa o pracę,
    >- godziwe wynagrodzenie. .....

    cytat z pl.praca.oferowana.

    Moze sie czepiam bo szukam pracy dosc wybiorczo i na takie ogloszenia nie
    odpowiadam bo w sumie nie wiadomo o co chodzi. Wiem ze niektorzy wysylaja
    swoje CV na wszystkie ogloszenia a noz cos sie trafi - zeby bylo jasne nie
    potepiam tego. Szukam pracy od ponad roku ale mam to szczescie ze udaje mi
    sie w miare regularnie cos zarobic na zasadzie zlecen, wiec moze dlatego
    wybrzydzam. Jednak uwazam ze przydlo by sie przynajmniej okreslenie branzy.
    Bo ja np nie czuje sie kompetentny do sprzedawania mydla czy konfitur wiec
    skoro nie wiem to sobie odpuszczam.

    Pozdrawiam wszystkich szukajacych pracy, szukajacych pracownikow i
    pracujacych.

    MiT

  • 3. Data: 2003-07-23 23:01:25
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "KarolS" <t...@c...sz> writes:

> [...]
    > rozrywkowej
    >
    > Co znaczy według was o tematyce rozrywkowej ?

    zamiast pytac sie na grupie wyslij maila z zapytaniem do
    ogloszeniodawcy.

    zdrowy rozsadek podpowiada, ze pewnie tam uzyskasz dokladniejsza
    odpowiedz, niz tu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net