PracaGrupypl.praca.dyskusje › POZYTYW w morzu NEGATYWU

  • 1. Data: 2003-07-23 19:26:19
    Temat: POZYTYW w morzu NEGATYWU
    Od: b...@p...onet.pl

    Szanowni grupowicze,

    Grupe pl.praca.dyskusje czytam od jakiegos czasu. To dzieki niej dowiedzialem
    sie naprawde duzo o rynku pracy.
    A teraz chcialbym sie pochwalis moim dzisiejszym "zwyciestwem". Dostalem prace
    w IT w Warszawie.
    Niedawno skonczylem studia - inforamtyke. Mam niewielkie doswiadzenie
    pracowalem juz w sumie kilka miesiecy na roznych stanowiskach - glownie nie
    tych odlamach informatyki w jakim dostalem prace. Warszawa jest mi obca, a
    prace dostalem z ulicy:
    4400 brutto + bonusy i bynajmniej nie jestem programista/analitykiem, ktorzy
    to podobno najepeiej zarabiaja.

    Chyba powinienem okresliac sie mianem szczesciaza :-)

    Pozdrawiam & Zycze szczescia wszystki bowiem kazdemu jest ono niezbedne
    Bartek

  • 2. Data: 2003-07-23 19:36:22
    Temat: Re: POZYTYW w morzu NEGATYWU
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktorzy
    > to podobno najepeiej zarabiaja.
    >
    > Chyba powinienem okresliac sie mianem szczesciaza :-)

    CHYBA????????? Człowieku Ty jesteś szczęściarzem i tak trzymać.
    Gratuluję
    JO
    :-)

  • 3. Data: 2003-07-23 19:52:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szanowni grupowicze,
    <cut>
    > A teraz chcialbym sie pochwalis moim dzisiejszym "zwyciestwem". Dostalem
    prace
    > w IT w Warszawie.

    No to gratulacje!!! :)

    <cut>
    > 4400 brutto + bonusy i bynajmniej nie jestem programista/analitykiem,
    ktorzy
    > to podobno najepeiej zarabiaja.

    bardzo przyzwoicie

    > Chyba powinienem okresliac sie mianem szczesciaza :-)

    oj chyba tak:)

    Z ciekawosci - w jakiej firmie i jakie stanowisko?
    pozdra
    /p

  • 4. Data: 2003-07-23 20:32:41
    Od: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>

    czesc

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Chyba powinienem okresliac sie mianem szczesciaza :-)

    Jestes szczesciarzem i tak trzymaj. Twoj post jest bardzo budujacy dla mnie.
    Widze ze nie wszystko dzieki ukladom :))

    > Pozdrawiam & Zycze szczescia wszystki bowiem kazdemu jest ono niezbedne

    Nie bede dziekowal zeby nie zapeszyc.

    Pozdroofki

    MiT

  • 5. Data: 2003-07-23 20:43:50
    Od: "Dorian" <d...@w...pl>

    Jestem nowy na grupie, wiec napisz w jaki sposob znalazles ? :) (Siec,
    prasa, osobiscie) A moze jakis rady ? (Ja tez szukam w IT)

  • 6. Data: 2003-07-23 20:54:42
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jestes szczesciarzem i tak trzymaj. Twoj post jest bardzo budujacy dla mnie.
    > Widze ze nie wszystko dzieki ukladom :))

    Zawsze wierzylem ze mi sie uda..... no moze mialem chwile slabosci jak nie
    poszly mi testy do jednych takich, bardzo modnych firm lub tez dostalem
    odpowiedzi odmowne :-)

    poza tym co jeszcze powinno byc bardzo budujace dla wszystkich to to ze nie
    skonczylem infromatyki na zadnej z renowmowanych Politechnik, a na przecietnej
    gdzies ze srodka :-)

    Kluczem jest bardzo chciec i robic wszytko by sie zwiekszac swoje
    kwalifikacjie : jezyki, praktyki, staze, drobna praca, dzialalnosc w
    organizacjach itp... Bez doswiadczenie nie ma sie szans... A jesli, ktos przez
    cale studia pije tylko piwo to sam jest sobie winien... Oczywiscie piwko jest
    dla ludzi, ale wszytko ma swoje granice :-)))

  • 7. Data: 2003-07-23 20:56:41
    Od: b...@p...onet.pl

    > Jestem nowy na grupie, wiec napisz w jaki sposob znalazles ? :) (Siec,
    > prasa, osobiscie) A moze jakis rady ? (Ja tez szukam w IT)

    Jak szukacj -> radu w moim poprzednim poscie...

    Najlepiej szukac w sieci. Ja tak znalazlem... Jesli szukasz w IT to
    tymbardziej powinien Ci wystarczyc internet bo wszystkie sensowne (no moze
    99.4%) ogloszen z gazet jest na necie

    Powodzenia

  • 8. Data: 2003-07-23 21:10:08
    Od: "Dorian" <d...@w...pl>

    > Najlepiej szukac w sieci. Ja tak znalazlem... Jesli szukasz w IT to
    > tymbardziej powinien Ci wystarczyc internet bo wszystkie sensowne (no moze
    > 99.4%) ogloszen z gazet jest na necie

    a jakie potrale najbardziej polecasz ?

    dzieki ;)

  • 9. Data: 2003-07-23 21:13:38