PracaGrupypl.praca.dyskusje › powrót do pracy po zwolnieniu lekarskim

  • 1. Data: 2003-07-23 18:09:22
    Temat: powrót do pracy po zwolnieniu lekarskim
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    1. Przeglądałam kodeks pracy, tak też moje zapytanie ma charakter czysto
    praktyczny.
    2. Wracam do pracy po 9-miesięcznym zwolnieniu lekarskim, chciałabym się
    dowiedzieć jakie mam możliwości i prawa, w przypadku gdy:
    - otrzymam od lekarza zalecenie nie wykonywania pracy w godzinach nocnych -
    jeśli pracodawca nie zagwarnatuje mi przeniesienia na inne stanowisko, bądź
    umożliwienie mi pracy w godzinach dziennych, czy mogę rozwiązać umowę bez
    okresu wypowiedzenia? i wówczas czy mam prawo do odprawy, 3-miesięcznego
    wynagrodzenia, urlopu?
    - jakie mam prawa, jeśli nie zdecyduję się (istnieje taka możliwość) na
    powrót do pracy? jak to wygląda od strony praktycznej? czy takze przysluguje
    mi wynagrodzenie? prawo do urlopu?
    nigdy nie byłam w takiej sytuacji, i nie wiem po prostu jak to wygląda w
    praktyce, zaś przepisy kodeksu pracy, nie są dla mnie 100 % jasne.

    Czy macie może jakis telefon kontaktowy do radcy prawnego, udzielajacego
    bezplatnych porad?

    Bede wdzieczna za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Aurore

  • 2. Data: 2003-07-23 19:39:02
    Temat: Re: powrót do pracy po zwolnieniu lekarskim
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości > Czy macie może
    jakis telefon kontaktowy do radcy prawnego, udzielajacego
    > bezplatnych porad?
    >
    > Bede wdzieczna za odpowiedzi.
    > Pozdrawiam
    > Aurore

    Państwowa Inspekcja Pracy - informacje prawne 0-22 583-17-27 godz. 9-15
    JO