PracaGrupypl.praca.dyskusje › analityk finansowy i zarobek

  • 1. Data: 2003-07-23 16:47:08
    Temat: analityk finansowy i zarobek
    Od: "arekk" <a...@h...pl>

    ja mam takie pytanko, ide na rozmowe o prace i pewnie beda sie pytac ile chce
    zarabiac. skonczylem studia mam jakies doswiadczenia (nie koniecznie stricte
    w tej dziedzinie) a rozmowa odnosnie stanowiska analityka finansowego jest w
    firmie produkcyjnej ktora zatrudnia ok 150 osob.

    Wiec ile moze taki analityk finansowy zarabiac??

    dziekuje za odpowiedz i czekam na posty

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-07-28 19:21:09
    Temat: Re: analityk finansowy i zarobek
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    Myśle, ze jak wyjdziesz z propozycja 3k/mies netto, to cos z tego powinno
    byc. Analitycy, ktorzy maja spore doswiadczenie i sukcesy za soba, i sa
    jeszcze znani, to tu juz zaczynaja sie nieco wieksze pieniazki (rzad
    30-50k/mies)

    Tomasz Gessner
    Analityk Rynku Futures
    t...@o...pl